..... men skulle alla dagar i veckan välja en ZZR1400 och ta med en dama ner i Europa!!![]()
Då kan jag med gott samvete köpa en S1000RR, behöver inte åka ner i europa för att få ligga !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
..... men skulle alla dagar i veckan välja en ZZR1400 och ta med en dama ner i Europa!!![]()
Med rätt drevning är det la inga bekymmer med s1000rr att nå 320+ med drevning 17/43 -17/42.
Jag är inte helt säker på att den har tillräckligt med effekt för 320+. De snabbaste Superstock-hojarna kom väl precis över 310 på Monza som har kusligt lång raksträcka...? Och dessa hojar är inte direkt standard...
Jag är inte helt säker på att den har tillräckligt med effekt för 320+. De snabbaste Superstock-hojarna kom väl precis över 310 på Monza som har kusligt lång raksträcka...? Och dessa hojar är inte direkt standard...
Orka bry sig om data, den hoj man blir kåtast av ska man ha.![]()
Du har nog massuppfittat det där.
Den TJEJ man blir kåtast av ska man ha!![]()
Då kan jag med gott samvete köpa en S1000RR, behöver inte åka ner i europa för att få ligga !!
Ta sen bort drevet till balansaxeln så behöver du inte tillfredställa henne på en vecka efteråt.![]()
Det är panigale man ska ha.
317 om man ska vara noga![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |