..... men skulle alla dagar i veckan välja en ZZR1400 och ta med en dama ner i Europa!!![]()
Då kan jag med gott samvete köpa en S1000RR, behöver inte åka ner i europa för att få ligga !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
..... men skulle alla dagar i veckan välja en ZZR1400 och ta med en dama ner i Europa!!![]()

Med rätt drevning är det la inga bekymmer med s1000rr att nå 320+ med drevning 17/43 -17/42.
Jag är inte helt säker på att den har tillräckligt med effekt för 320+. De snabbaste Superstock-hojarna kom väl precis över 310 på Monza som har kusligt lång raksträcka...? Och dessa hojar är inte direkt standard...
Jag är inte helt säker på att den har tillräckligt med effekt för 320+. De snabbaste Superstock-hojarna kom väl precis över 310 på Monza som har kusligt lång raksträcka...? Och dessa hojar är inte direkt standard...
Orka bry sig om data, den hoj man blir kåtast av ska man ha.![]()

Du har nog massuppfittat det där.
Den TJEJ man blir kåtast av ska man ha!![]()
Då kan jag med gott samvete köpa en S1000RR, behöver inte åka ner i europa för att få ligga !!

Ta sen bort drevet till balansaxeln så behöver du inte tillfredställa henne på en vecka efteråt.![]()
Men klart har man skaffat sig en sketaful kärring så vist, men då får man fan skylla sig själv.
Det är panigale man ska ha.

317 om man ska vara noga![]()
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |