Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
både tur och bra att mc- sport finns! lösningen på dom flesta KTM / Husaberg problemen..!![]()
Liiite Urban Myth varning på den där.![]()
Liiite Urban Myth varning på den där.![]()
Hmm måste faktiskt hålla med, jag körde från Åkersberga till Uppsala för att handla stövlar och lite saker. Tog typ 30 min innan jag fick hjälp med stövlarna och när jag gick ner för att kolla på hoj så tog det 40 min innan någon ens såg mig.
Å andra sidan så tycker jag generellt att de flesta MC handlarna är ganska ointresserade, vet inte om det beror på att det är så många som kommer in och bara prov åker!
(of topic) förlåt
Har en ganska bra historia om just det från en kompis som sålde bilar i sala,
In kommer värsta bondlurken, luktade gödsel och såg väl allmänt ganska tarvlig ut. Min kompis chef säger till honom att inte lägga någon tid på gubben. Han frågar då varför varpå hans chef säger att han vart inne 4 gånger tidigare men aldrig handlat något.
Min kompis tycker ändå att han kunde ta sig en stund med killen då det inte finns så många andra i butiken!
Efter ca en halvtimmes diskussioner och tittande på bilar så säger gubben till min kompis att han är den första som har kommit fram själv och pratat och visat intresse för att berätta om bilarna!
Därefter säger gubben att han vill köpa en Landrover till gården och en vanlig rolig bil till honom själv. Min kompis får alltså sälja en landrover för ca en halv miljon plus en BMW 325 cab för ca 350.000:-
Spiken i kistan för hans chef blev när gubben kom in och betalade kontant (postväxen men det är nästan samma sak)
Så man ska inte alltid döma tjuren efter hornen!
Trist att du känner att du blivit dåligt behandlad. Själv var jag inne på Lelles i ungefär en kvart i lördags. Jag han klämma lite på hojar och köpa ett par nya crosstövlar (med hjälp av 2 st från personalen). På vägen ut hittade jag en tuff tröja till grabbenSå jag var ganska nöjd.
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning