Thundercat
Ringmärkt
Fota med blixt men håll kameran så att reflexen kommer utanför bild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Twosaint skrev:Det är svårt som fan att få dom att stå still på korten, här är ett försök från mig iaf.
Thundercat skrev:Det är skitsvårt att ta bra bilder men det är bara att kämpa på.
Du skulle kunna ha i mycket mer lavasten i karet. Ju mer grottor och hålor desto villigare blir de att leka.
Twosaint skrev:hmm jao men det är ju så jävla jobbigt bara om man ska plocka upp nån hona, måste ju lyfta ur all sten innan man får tag på dom.
Sen är inte lavasten bra till malawi om jag får säga mitt, fiskar som jagas skadar sig lätt i paniken då dom simmar in i stenarna. Lavastenen är ju ganska vass man skulle haft nån annan typ av sten. Jag vet inte riktigt om man får den uppfattningen på bilden men hela baksidan blir ju ett grottsystem med lavastenar, tycker att många bilder jag er på akvarium så har dom mindre grottor/stenar.
Thundercat skrev:Hur stort är ditt kar? Jag har mycket mer lavasten i mitt kar, man kan i princip ha hur mycket som helst.
Lavasten är alldeles utmärkt till Malawi då den gräver. Annars riskerar du att få en tung sten som ligger på bottenglaset och kan knäcka det om du har otur.
Twosaint skrev:Det är ett 540L, spanar på ett 960L Aquael med välvd frontruta.
Thundercat skrev:Du hade kunnat köpa mitt 720 billigt om du inte bott så långt bort.
Twosaint skrev:hrm jo frakten lär ju bli dyrare än burken, vad begär du ?
Långa farbron skrev:Gratulerar och hoppas det går bra.
Twosaint skrev:Det är svårt som fan att få dom att stå still på korten, här är ett försök från mig iaf.
acura skrev:Gammal bild? Med tanke på att det serut som adventsljusstakar reflekteras i akvaritet.
Thundercat skrev:Du hade kunnat köpa mitt 720 billigt om du inte bott så långt bort.
acura skrev:Gammal bild? Med tanke på att det serut som adventsljusstakar reflekteras i akvaritet.
Qwerty skrev:Fin burk.
Mitt försök har varit att fota en fisk. Inte hela burken på engång. Kan knäppa nån bild i kväll på hela akvariet så kan ni få se mina små rackare.
Twosaint skrev:Skulle gissa på att Thundercat´s burk är 200*60*60
Qwerty skrev:Mått? Är ute efter större, om jag får bestämma. Fast eftersom vi är lite i leta kåk planer så kanske det är bättre och vänta, så slipper man flytta stora akvarium två gånger.

|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|