Kungen
Ny medlem
Hej folkens.
jag skall i dag till IMC i malmö (sjukgymnsat företag ) och få ett kostnadsförslag på vad det kostar att få mig rehabiliterad.
Detta är ett privat vilket innebär att jag måste betala allt själv.
vilka frågor skall man ställa så man säkerställer allt?
ni har säkert en massa tips och trix.
grejjen är ju den att jag får ju vanlig sjukgymast här i HBG som är ansluten till kommunen där jag bara betalar 80:- tills jag kommer upp i frikort
men IMc skall vara något aldeles extra enligt rykten.
en fråga jag kommer ställa är
varför skall jag betala typ 30-40.000 ur egen ficka på att köra rehab hos er och inte hos en vanlig sjukgymnsat.
varför är ni så mycket bättre?
åker ner om 2 timmar.
hjääälp.
jag skall i dag till IMC i malmö (sjukgymnsat företag ) och få ett kostnadsförslag på vad det kostar att få mig rehabiliterad.
Detta är ett privat vilket innebär att jag måste betala allt själv.
vilka frågor skall man ställa så man säkerställer allt?
ni har säkert en massa tips och trix.
grejjen är ju den att jag får ju vanlig sjukgymast här i HBG som är ansluten till kommunen där jag bara betalar 80:- tills jag kommer upp i frikort
men IMc skall vara något aldeles extra enligt rykten.
en fråga jag kommer ställa är
varför skall jag betala typ 30-40.000 ur egen ficka på att köra rehab hos er och inte hos en vanlig sjukgymnsat.
varför är ni så mycket bättre?
åker ner om 2 timmar.
hjääälp.