Aktivister matar marsvin med svärmor

HanneZ skrev:
Typiskt att ge sig in en diskussion och i andra inlägget skriva precis så. http://susning.nu/Moppefucko se punkt 8, ungefär samma
Men låt mig gissa... du skulle inte ta illa upp om någon grävde upp din morsa o paketerade ner henne och skicka till dig.


Klart jag skulle ta illa upp om någon grävde upp min familjs grav!

Men om jag ska ta till mig allt som händer i världen och må dåligt över det kan jag lika väl hoppa på en gång.

Det enda jag försvarar är min rätt att ha en egen åsikt och se på saker på det sättet som skadar mig minst.
 
Solan skrev:
Klart jag skulle ta illa upp om någon grävde upp min familjs grav!

Men om jag ska ta till mig allt som händer i världen och må dåligt över det kan jag lika väl hoppa på en gång.

Det enda jag försvarar är min rätt att ha en egen åsikt och se på saker på det sättet som skadar mig minst.
Skulle inte du bli arg om någon då skrattade åt dig om det hände dig?

Åsiktsfrihet absolut! Men de betyder även att vi andra får tycka precis vad vi vill om dina åsikter.

/ Hannes
 
HanneZ skrev:
Skulle inte du bli arg om någon då skrattade åt dig om det hände dig?

Åsiktsfrihet absolut! Men de betyder även att vi andra får tycka precis vad vi vill om dina åsikter.

/ Hannes

Klart jag skulle bli skitförbannad...?!
Å med tanke på att jag roar mig på andras bekostnad så får väl jag äta upp det förr eller senare på ett eller annat sätt ändå...
 
Solan skrev:
Klart jag skulle bli skitförbannad...?!
Å med tanke på att jag roar mig på andras bekostnad så får väl jag äta upp det förr eller senare på ett eller annat sätt ändå...
Så det är ok att skratta åt andras olycka men du skulle bli skitförbannad om någon gjorde det mot dig själv...

Har du någonsin hört/läst: "Så man vill bli behandlad själv ska man också behandla andra"?
 
HanneZ skrev:
Så det är ok att skratta åt andras olycka men du skulle bli skitförbannad om någon gjorde det mot dig själv...

Har du någonsin hört/läst: "Så man vill bli behandlad själv ska man också behandla andra"?

Nej det har jag aldrig hört, men nu när jag har det så ska tänka på det ;).
 
jag tycker också det var lite kul, med tanke på att marsvin aldrig skulle äta kött och ännu mindre ett ruttet lik.
 
Va de roliga att polisen gjort bort sig eller att några jävla såkallade djurvänner hade grävt upp lik?
 
HanneZ skrev:
Va de roliga att polisen gjort bort sig eller att några jävla såkallade djurvänner hade grävt upp lik?

Att gräva upp lik är väl inte så skoj men när polisen och expressen gör bort sig så är det alltid kul.

EDIT: och även om marsvin nu hade gillat lik så är det ju så otroligt absurt så det är nog lite roligt då också.
 
Last edited:
Jo, det är mer regel än undantag förövrigt. Aftonbladet ligger väl i topp dock.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top