Solan
PotatoesMc.com
HanneZ skrev:Typiskt att ge sig in en diskussion och i andra inlägget skriva precis så. http://susning.nu/Moppefucko se punkt 8, ungefär samma
Men låt mig gissa... du skulle inte ta illa upp om någon grävde upp din morsa o paketerade ner henne och skicka till dig.
Klart jag skulle ta illa upp om någon grävde upp min familjs grav!
Men om jag ska ta till mig allt som händer i världen och må dåligt över det kan jag lika väl hoppa på en gång.
Det enda jag försvarar är min rätt att ha en egen åsikt och se på saker på det sättet som skadar mig minst.