Aktivister matar marsvin med svärmor

Väntar oxå påsvar om vad som är humorn i att gräva upp döda och mata djur med liket?
 
Suck...
Man kanske inte ska ta livet så allvarligt, hon e ju ändå död, hon blir ju uppäten av råttor i vilket fall. :tomten
Jag tycker det var en rätt genomtänkt hämdaktion, makaber visst men fylld av ironi!
 
Solan skrev:
Suck...
Man kanske inte ska ta livet så allvarligt, hon e ju ändå död, hon blir ju uppäten av råttor i vilket fall. :tomten
Jag tycker det var en rätt genomtänkt hämdaktion, makaber visst men fylld av ironi!

Visst hon är död ,så hon störs nog inte så mycket..
Men hennes anhöriga kanske inte delar denna något morbida humor..
 
P@trik skrev:
Visst hon är död ,så hon störs nog inte så mycket..
Men hennes anhöriga kanske inte delar denna något morbida humor..

Åh förlåt....visste inte att du var släkt med tanten ;).

Nej men det e klart att jag inte förväntar mig att de ska se det på samma sätt som jag gör. Men i alla tråkigheter som händer hela tiden så måste man ju få roa sig åt det lilla...

Edit : Bra signatur förresten "Det som inte tål att skämtas med,förtjänar sällan att tas på allvar".
 
Standardsvar från dem som inte har nåt argument: "Ta inte livet så allvarligt"
 
HanneZ skrev:
Standardsvar från dem som inte har nåt argument: "Ta inte livet så allvarligt"

Behöver jag ett argument? Räcker det inte med en åsikt?
Vi har alla ett val hur vi vill se på livet. Jag har full respekt för att du inte kan se humorn i det hela....men jag tänker inte be om ursäkt för att jag väljer att roas av det.
 
Solan skrev:
Man måste ju se humorn i det....

Humor???! Vad lever du i för värld????
Jag känner bara ett stort och genuint förakt för sådana vidriga individer som inte ens kan förmå sig respektera en död persons kvarlevor. Verkligen sinnesjukt!! Hoppas polisen i England har nåt att gå på.

/Olzki
 
Typiskt att ge sig in en diskussion och i andra inlägget skriva precis så. http://susning.nu/Moppefucko se punkt 8, ungefär samma.

Otrevligt att skratta över andras olycka. Men låt mig gissa... du skulle inte ta illa upp om någon grävde upp din morsa o paketerade ner henne och skicka till dig.
 
Solan skrev:
Behöver jag ett argument? Räcker det inte med en åsikt?.

Behöver ett argument!? Menar du att du har en viss åsikt helt utan någon anledning eller??? Låter ju inte helt genomtänkt. :confused:

Solan skrev:
Vi har alla ett val hur vi vill se på livet. Jag har full respekt för att du inte kan se humorn i det hela....men jag tänker inte be om ursäkt för att jag väljer att roas av det.

Att du roas av denna händelse och inte ser något fel i detta indikerar för mig att du måhända lider brist på något väsentligt här i livet. Det första som jag tänker på då är sympati. Du skulle förstås tycka det var lika underhållande och komiskt om det var någon anhörig till dig som utsattes för detta makabra dåd.

/Olzki

Edit: Sen med liknelsen...Hannez han före :tungan
 
Last edited:
Såga big_fredrik också, han skrattade. Det måste STRAFFAS!!!!
 
Mattias skrev:
Såga big_fredrik också, han skrattade. Det måste STRAFFAS!!!!

Gör man enbart ett sånt inlägg så kanske man insåg att det missuppfattades och/eller inte uppskattades.

/Olzki

Edit: Sen igen....fan va du va snabb ikväll Hannez :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top