Akta er för dessa....

herregud vad många bilar de har :skrämd
Inte konstigt man ser dem hela tiden då....
Man varför går de ut med effektuppgifter på bilarna :confused:
Skulle vi bli skrämda eller vad är meningen. Kul att se att de flesta är preppade iaf. Vad de nu ska med det till :kocko
 
Jo... passa er speciellt för pikétbussarna :D Dom har en vana att plocka in olydiga på stan vid högtider ;) Egen erfarenhet :dummer
 
hehe!
Tur att man aldrig kör över hastighetsgränserna eller
att man är för full någonsins!

:hihi
 
Utryckningsbilderna på bränder måste vara något av en pyromans våtaste dröm. :kär

Det visades en hel massa fordon, men den civila BMW'n jag träffade på i våras visar dom inte... Inga civila fordon överhuvudtaget förresten. :rolleyes:
 
JoS skrev:
Utryckningsbilderna på bränder måste vara något av en pyromans våtaste dröm. :kär

Det visades en hel massa fordon, men den civila BMW'n jag träffade på i våras visar dom inte... Inga civila fordon överhuvudtaget förresten. :rolleyes:
Inte heller civilvolvon som tog mig. Skulle ju vara kul att veta hur mycket pulver det var i den, för de blev ju duktigt avhängda av gammelkawwan.. :hihi
 
Hur gick det till ?

Ugluk skrev:
Inte heller civilvolvon som tog mig. Skulle ju vara kul att veta hur mycket pulver det var i den, för de blev ju duktigt avhängda av gammelkawwan.. :hihi
:confused: Dem blev duktigt avhängda men ändå så tog dem dig, var dem envisare än vad du trodde?

Vet att dem har några volvo/saab turbo med +300hk.
 
Pertan skrev:
:confused: Dem blev duktigt avhängda men ändå så tog dem dig, var dem envisare än vad du trodde?

Vet att dem har några volvo/saab turbo med +300hk.
Nejnejnej, jag försökte inte smita utan var helt ovetande om att de låg bakom. Jag provade några rejsstarter på E4:an bara och hade lite otur.. :rolleyes:
 
Ugluk skrev:
Inte heller civilvolvon som tog mig. Skulle ju vara kul att veta hur mycket pulver det var i den, för de blev ju duktigt avhängda av gammelkawwan.. :hihi

Om det var en grå volvo v70 så finns den med på sidan när dom kört ner i diket när dom jagat en bmw 3-serie.
kolla runt på sidan, finns många roliga bilder.och icke roliga...
 
Det måste ha varit en 144'a som jagade/satte fast Ugluk. En nyare bil skulle inte ha några problem med kawwan. :7peta
 
Civil-volvo V70 silvermetallic ... den e alltid ute på lördagar och plockar TAXI-bilar ... (och vi som alltid kör så lagligt när vi jobbar ... )
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top