Akta er för dessa....

herregud vad många bilar de har :skrämd
Inte konstigt man ser dem hela tiden då....
Man varför går de ut med effektuppgifter på bilarna :confused:
Skulle vi bli skrämda eller vad är meningen. Kul att se att de flesta är preppade iaf. Vad de nu ska med det till :kocko

Jo... passa er speciellt för pikétbussarna :D Dom har en vana att plocka in olydiga på stan vid högtider ;) Egen erfarenhet :dummer

hehe!
Tur att man aldrig kör över hastighetsgränserna eller
att man är för full någonsins!

:hihi

Utryckningsbilderna på bränder måste vara något av en pyromans våtaste dröm. :kär

Det visades en hel massa fordon, men den civila BMW'n jag träffade på i våras visar dom inte... Inga civila fordon överhuvudtaget förresten. :rolleyes:

JoS skrev:
Utryckningsbilderna på bränder måste vara något av en pyromans våtaste dröm. :kär

Det visades en hel massa fordon, men den civila BMW'n jag träffade på i våras visar dom inte... Inga civila fordon överhuvudtaget förresten. :rolleyes:
Inte heller civilvolvon som tog mig. Skulle ju vara kul att veta hur mycket pulver det var i den, för de blev ju duktigt avhängda av gammelkawwan.. :hihi

Hur gick det till ?

Ugluk skrev:
Inte heller civilvolvon som tog mig. Skulle ju vara kul att veta hur mycket pulver det var i den, för de blev ju duktigt avhängda av gammelkawwan.. :hihi
:confused: Dem blev duktigt avhängda men ändå så tog dem dig, var dem envisare än vad du trodde?

Vet att dem har några volvo/saab turbo med +300hk.

Pertan skrev:
:confused: Dem blev duktigt avhängda men ändå så tog dem dig, var dem envisare än vad du trodde?

Vet att dem har några volvo/saab turbo med +300hk.
Nejnejnej, jag försökte inte smita utan var helt ovetande om att de låg bakom. Jag provade några rejsstarter på E4:an bara och hade lite otur.. :rolleyes:

Ugluk skrev:

Om det var en grå volvo v70 så finns den med på sidan när dom kört ner i diket när dom jagat en bmw 3-serie.
kolla runt på sidan, finns många roliga bilder.och icke roliga...

Det måste ha varit en 144'a som jagade/satte fast Ugluk. En nyare bil skulle inte ha några problem med kawwan. :7peta

Civil-volvo V70 silvermetallic ... den e alltid ute på lördagar och plockar TAXI-bilar ... (och vi som alltid kör så lagligt när vi jobbar ... )

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage