Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
walste skrev:Ja kanske det....men ett Akra hade ju varit trevligt
Evil M skrev:Varför inte ta å beställa ett GHOST system istället å gynna ett svensk företag? Sen vet jag att det systemet är snyggt oxå sen ger det effekt!!!
mr_rockster skrev:Äääh! Köp FP, Akra är för posörer![]()
) sa följande, när han hade Suzukiimporten, när någon ringde upp honom och frågade efter trimgrejor:

LasseR6 skrev:Thorleif Hansen(![]()
) sa följande, när han hade Suzukiimporten, när någon ringde upp honom och frågade efter trimgrejor:
"Varför köpa trim när jag åker ifrån er med orginalgrejor?"
Lägg pengarna på soppa och tränings/tävlingsavgifter.
Inte menat som påhopp, utan som ett tankvärt inlägg.
Nä, jag kör inte heller orginal.![]()
Jag har bara ändrat karaktären på motorn.![]()
Hatar digmindraper skrev:tja!
fick hem mitt FP Titan igår, ser mycket bra ut. slänger upp en liten bild. enligt rykten kommer det akrasystem till husorna nån gång nästa år. efter ktm:s övertagande av produktionen jobbar nu husaberg med att ta fram ett minst lika digert utbud av originaltillbehör som ktm har. detta inkluderar även avgassystam och förmodligen blir det då samma tillverkare som tillverkar ktm:s tillbehörssystem, nämligen Akrapovic
//m
i hela din lägenhet ikväll
Supermoto skrev:Hatar dig![]()
![]()
Ska dricka drunk-in-a-box tills det bliri hela din lägenhet ikväll
![]()
Du får inte ha nåt som inte jag har. Och särskilt inte i TITAN...
Kolla gärna här för nytt Husagodis... Jag har redan införskaffat broms- och kopplingsgreppen. Ascoola i nåt kompositmaterial, väger NOLL. Vill ha tanklocket oxå *dreggel* Här kommer nog mer prylar komma så småningom......
Äh, de däringa greppgrejerna hade jag ju Krattan på sin Husa redan på Åland juh... *flinar*Supermoto skrev:Kolla gärna här för nytt Husagodis... Jag har redan införskaffat broms- och kopplingsgreppen. Ascoola i nåt kompositmaterial, väger NOLL. Vill ha tanklocket oxå *dreggel* Här kommer nog mer prylar komma så småningom......

Det hade du inte allsYasha skrev:Äh, de däringa greppgrejerna hade jag ju Krattan på sin Husa redan på Åland juh... *flinar*
Och FP-systemet råkkar ju såklart! Jag vill också ha ett i titan, schysst Mindraper!!!![]()
Du ville ha på barkisar först. Drack du så mkt
att du glömt det, heheheSupermoto skrev:Hatar dig![]()
![]()
Ska dricka drunk-in-a-box tills det bliri hela din lägenhet ikväll
![]()
Du får inte ha nåt som inte jag har. Och särskilt inte i TITAN...
Kolla gärna här för nytt Husagodis... Jag har redan införskaffat broms- och kopplingsgreppen. Ascoola i nåt kompositmaterial, väger NOLL. Vill ha tanklocket oxå *dreggel* Här kommer nog mer prylar komma så småningom......
KRATTANS Husa!!! OBS!!!Supermoto skrev:Det hade du inte allsDu ville ha på barkisar först. Drack du så mkt
att du glömt det, hehehe
Och det var Kristi Himmelsfärdshelgen, när INTE NI VAR MED!!!
Åååååh!!! Skulle hemskt gärna vilja, men jag förmodar att du vill ha papperslappar i utbyte och då får nog befintligt FP-system sitta kvar.. TROTS att det "bara" är rostfritt...HusabergForce skrev:Ska jag beställa ett till dig också Supermoto så ni inte blir alldeles osams,kanske ett till yasha också![]()
![]()
Fp blivit sämre?Fräna koningar?Krattan skrev:Vill inte vara elak men Fp-titan har blivit sämre sen jag såg dom sist! Det är samma mobell på det här systemet som vårat rostfria (budjetmodell)! Medans Mcbudets äldre pipa har fräna koningar hela vägen som Akrapovic har!
//Anders
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |