Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
IceY skrev:Hej.
Jag har köpt ett Akrapovic system till min 426:a och jag undrar om man behöver bestycka om den?
vilka munstycken borde man ha?
Tack på förhand!
Mvh Oskar
IceY skrev:Hej.
Jag har köpt ett Akrapovic system till min 426:a och jag undrar om man behöver bestycka om den?
Tack på förhand!
Mvh Oskar
Vad brukar en bänkning kosta typ?Barrett skrev:Om du behöver bestycka om & vilka munstycken du behöver finns bara ett sätt att ta reda på. Kör hojen i bänk! Värt varenda krona.
wheelielover skrev:Vad brukar en bänkning kosta typ?
Du behöver behöver i alla fall öppna luftskruven. Annars kommer hojen att kvävas när du ger gas på låga varv. Har själv åkit framlänges över hojen när jag slagit på och hojen har stannat.......IceY skrev:Hej.
Tack på förhand!
Mvh Oskar
Stoffy skrev:Du behöver behöver i alla fall öppna luftskruven. Annars kommer hojen att kvävas när du ger gas på låga varv. Har själv åkit framlänges över hojen när jag slagit på och hojen har stannat.......
Är du säker på att Yamma inte har en liten liten skruv för luften?rejser skrev:Synd bara att det inte finns nån luftskruv, däremot en blandnings eller bränsleskruv eller vad man ska döpa den till![]()
Tror inte jag...max en storlek, på Husa 650 går vi inte upp någonting alls. Testade att ¨gå upp två storlekar, hojen fick riktigt slö gasrespons. Phhöööööö. Hörde med testavdelningen på husaberg och fick rådet att köra med originalmunstycke.IceY skrev:hmmm... Jag har tyvärr inte tillgång till en bänk i närheten. Men tror ni att man ska gå upp 2-3 stl i huvudmunstycket?
Stoffy skrev:Är du säker på att Yamma inte har en liten liten skruv för luften?
Henke karlsson hjälpte mig när jag satte helsystem på min yamma 450 och då var vi tvungen att skruva upp som han sa det, luftskruven.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |