Ajaj vilka idioter

hahhahahahahahahahhahaha *yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl* bwahahahhahahahahahaha :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :lol :lol :hihi
 
Det var ABSOLUT det mest idiotiska jag sett i hela mitt 17 år långa liv..

Fy fan.. Mår dåligt av att se det :kocko
 
Jag har sett flera liknande klipp, verkar gå ut på att göra sig illa.. fattar inte riktigt vad som är meningen, eller varför de gör det.
 
Vad hade de tänkt egentlingen?
Det finns gott om korkade personer på våran värld.
 
Äckligt klipp...mår illa av personer som skriker så där.

Men är man så jävla korkad att man gör nått liknande så får man räkna med att man skadar sig :kryckor
 
så fort en amrekan har sett jackass så tror dom att det går lika bra för dom... :kocko
rätt åt dom... :lol
 
Äh, skriker dom sådär mycket är dom inte ALLVARLIGT skadade. Eller, å andra sidan, det är dom ju om dom hittar på en sån där jävla dum grej.

Men men. Tokigt.
 
RED_LiME skrev:
Undrar vad det är som gör så jävla ont i ryggen? :va
Kan nog komprimerat kotorna ganska ordentligt när han landade med en person på ryggen. Killen kanske blir några cm kortare.

Puckon hursomhelst
 
Man blir ju mörkrädd!

Sen är väl frågan vem som är dummast.
Killarna som hoppar ner eller han som håller i kameran.
"Are you guys okay?"
"Okay, dude... what's wrong?"

Sen hör man en tjej också.
"Eric what's wrong!?"

Vad som är fel?? Jo jag ska berätta vad som är fel!!! :4skrika :kocko :huvet :7peta :död
 
Klippet är från Bumfights III om jag inte missminner mig.
 
De är ju helt blåsta, man kan inte tycka synd om dem... Gör man nåt sånt frivilligt får man fan skylla sig själv...


"Put them on a row and let god sort them out....."
 
Last edited:
konstigt att det inte blir värre, ena killen landar ju typ på huvet.. kul o råka dö bara för att göra nått "stunt".. nä.. dumma e dom..
 
Noc skrev:
Klippet är från Bumfights III om jag inte missminner mig.

Kanske det, har bara sett ettan, bra jävla sjuk film, satt bara o snabbspolade. Tycker inte det e speciellt kul att se gamla pundare stå o dra ut sina framtänder med polygrip :kocko
 
Det var fanimaj det värsta jag sett på länge! Att bara göra något sådant FRIVILLIGT är helt jäkla otroligt!
Dummare människor får man leta efter...hoppas de skadade något "vitalt" så de inte kan föra vidare sina efterblivna gener... :kocko
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top