Titta inte på de stora bilderna om ni är känsliga. Men kul o se hur kroppen läker. Men kan hjärnan bakom kameran fatta att bära handskar nästa gång?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:Titta inte på de stora bilderna om ni är känsliga. Men kul o se hur kroppen läker. Men kan hjärnan bakom kameran fatta att bära handskar nästa gång?
Swedie skrev:Men det är inte jag!!! Va i.. tokar. Jag bär handskar.
Plast är hårdare än hud... men förövrigt skiter jag i repor på hojen.Akilles skrev:Aj aj aj...
läker inte hojen på samma sätt?
Swedie skrev:Plast är hårdare än hud... men förövrigt skiter jag i repor på hojen.
Ovan är inte varken min hoj eller händer. okej? hehe ...
Tack och lov så tror jag att man inte direkt glider på händerna.Biifer skrev:Hur bra håller egentligen handskar just på handflatan? Jag har som tur är inte någon egen erfarenhet men jag tvivlar på att mina handskar skulle klara sig speciellt länge glidandes sådär.
ec2bme skrev:Aj aj aj!
Jag måste köpa nya bättre handskar till nästa säsong. Dom jag har nu e lite för mesiga, om de skulle hända nåt.
Jag ska defenitivt (hur fan stavas de) köpa nya, bättre handskar till nästa år. Den enda fördelen med mina nuvarande e, att dom inte blir så fruktansvärt varma.SimmPsi skrev:GÖR DET!!Jag har olyckligtvis nog provat på att klota med för klena handskarblev dock inte lika mycket som han på bilden. Det KÄNNS sen att man blir helt invalido av att ha stora skrapsår i handflatan, går inte att göra ett skit sen gör du det så spricker skiten igen...
![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt