Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biker_boy skrev:aj jävlar jag halkade i hallen o ramla o jag tror jag bröt ett revben ..ajjjjjj

Det som inte dödar, det härdar.Biker_boy skrev:aj jävlar jag halkade i hallen o ramla o jag tror jag bröt ett revben ..ajjjjjj
Biker_boy skrev:jo jag får nog gå till vårdcentralen en sväng

Lilla_Tingeling skrev:Ajaj! Det gör skitont att bryta ett revben. Det gjorde jag för några år sen. När en av brorsans kompisar lyfte upp mig och snurrade runt. Då knäckte det till.![]()
Och efter nån dag kom det onda. Hade jättesvårt att sitta och ligga. Och det gjorde ont när man andades...
Och inte va det skönt att sitta i en bil i ca 45 mil då heller.
// Lena

skoteridioten skrev:Är det så det känns? Då har jag nog oxå brytit ett revben![]()
Så gnällde de när man inte kunde dra igång sin egen skoter dagarna efter...![]()
Och det första du gjorde vara att linka till datorn och logga in på sporthoj.com för att berätta det?Biker_boy skrev:aj jävlar jag halkade i hallen o ramla o jag tror jag bröt ett revben ..ajjjjjj

sharpedge skrev:Och det första du gjorde vara att linka till datorn och logga in på sporthoj.com för att berätta det?
Skämt åsido, hoppas smärtan är kortvarig och att det läker utan komplikationer!

*antecknar*Biker_boy skrev:Nä jag satt vid datorn o surfa på sh sen så när farsan gick kom jag på att mjölken o mycke annat var slut så då rusa jag mot balkongen och sen föll jag o då låg jag först på golvet ett tag och flämta efter luft sen så gick jag o la mig i sängen o sen skrev jag det här![]()
morlock skrev:*antecknar*
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!