Aj aj aj

Biker_boy

Behöver ett plast arsle till rr hoj
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
Streetfighter
aj jävlar jag halkade i hallen o ramla o jag tror jag bröt ett revben ..ajjjjjj

nu kan jag iaf röra mig ..haha jag skulle kuta ut på balkongen o ropa åt farsan att han inte skulle glömma o köpa mjölk o så när jag kut in mot köket så fick jag sladd på mina racer slicks sockar o så for jag med världens jävvla fart ner i golvet så for jag med revbenen rakt i tröskeln satan så ont det gjorde

Ajaj! Det gör skitont att bryta ett revben. Det gjorde jag för några år sen. När en av brorsans kompisar lyfte upp mig och snurrade runt. Då knäckte det till. :död
Och efter nån dag kom det onda. Hade jättesvårt att sitta och ligga. Och det gjorde ont när man andades...
Och inte va det skönt att sitta i en bil i ca 45 mil då heller.

Hoppas att det inte e så allvarligt. Och att du slipper få väldigt ont!
Har hört nyligen att man ska besöka läkare om man misstänker att man brutit ett revben.

Mamma knäckte ett revben förra veckan. Och hon börjar få rejält ont nu...

// Lena

Biker_boy skrev:
jo jag får nog gå till vårdcentralen en sväng

Det e nog bäst att göra ett besök där. För om revbenet e av så kan det va så tokigt att det kan skada lungan. Och så kan du få nåt smärtstillande om du har ont.

// Lena

Om det är brutet så kommer du få jävligt ont om några dagar, har brutit 3 st så jag vet :hihi

okej bra att vet ..fast jag har brutit nästan alla vid ett annat tilfälle men då gick jag inte till läckare själv kan jag låva

Lilla_Tingeling skrev:
Ajaj! Det gör skitont att bryta ett revben. Det gjorde jag för några år sen. När en av brorsans kompisar lyfte upp mig och snurrade runt. Då knäckte det till. :död
Och efter nån dag kom det onda. Hade jättesvårt att sitta och ligga. Och det gjorde ont när man andades...
Och inte va det skönt att sitta i en bil i ca 45 mil då heller.

// Lena

Är det så det känns? Då har jag nog oxå brytit ett revben :näsblod
Så gnällde de när man inte kunde dra igång sin egen skoter dagarna efter... :3freak

skoteridioten skrev:
Är det så det känns? Då har jag nog oxå brytit ett revben :näsblod
Så gnällde de när man inte kunde dra igång sin egen skoter dagarna efter... :3freak

Jag kunde inte göra så mycket på nån vecka när det gjorde som ondast. Och det va skitjobbigt att försöka vända sig i sängen. :näsblod

// Lena

Biker_boy skrev:
aj jävlar jag halkade i hallen o ramla o jag tror jag bröt ett revben ..ajjjjjj
Och det första du gjorde vara att linka till datorn och logga in på sporthoj.com för att berätta det? :rofl

Skämt åsido, hoppas smärtan är kortvarig och att det läker utan komplikationer!

sharpedge skrev:
Och det första du gjorde vara att linka till datorn och logga in på sporthoj.com för att berätta det? :rofl

Skämt åsido, hoppas smärtan är kortvarig och att det läker utan komplikationer!

Nä jag satt vid datorn o surfa på sh sen så när farsan gick kom jag på att mjölken o mycke annat var slut så då rusa jag mot balkongen och sen föll jag o då låg jag först på golvet ett tag och flämta efter luft sen så gick jag o la mig i sängen o sen skrev jag det här :tungan

Biker_boy skrev:
Nä jag satt vid datorn o surfa på sh sen så när farsan gick kom jag på att mjölken o mycke annat var slut så då rusa jag mot balkongen och sen föll jag o då låg jag först på golvet ett tag och flämta efter luft sen så gick jag o la mig i sängen o sen skrev jag det här :tungan
*antecknar*

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...