Jag hatar att köpa ny hjälm. Finns ju ingenstans man kan prova allt man vill prova. Därför blev jag glad på mässan när man kunde prova typ allt. Då blev den en Airoh terminator. Lätt och smidig. Är sjukt nöjd. Eftersom alla mina integralhjälmar har blivit för gamla och skrapade tänkte jag köpa en smidig alltiallo hjälm. Jag och tjejen ska ev. på europasemester och vill då ha en touringhjälm som man lätt kan öppna för att prata eller dricka.
Eftersom jag jag numera gillar Airoh kollade jag så klart deras sortiment först. Men fattar ju lite av att bara titta på bilder så tänkte om någon kan komma med tips. Vill så klart kunna få in en intercom i framtiden. Men det kanske man har in-ear lurar till?
Så lämplig hjälm till en som airoh terminator sitter som en smäck på?
(Ska åka 990 adventure, men har redan cross hjälm så det ska vara något åt andra hållet.)
Eftersom jag jag numera gillar Airoh kollade jag så klart deras sortiment först. Men fattar ju lite av att bara titta på bilder så tänkte om någon kan komma med tips. Vill så klart kunna få in en intercom i framtiden. Men det kanske man har in-ear lurar till?
Så lämplig hjälm till en som airoh terminator sitter som en smäck på?
(Ska åka 990 adventure, men har redan cross hjälm så det ska vara något åt andra hållet.)