Ain't she pretty?

  • Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date

Dr.Bike

Guest
Snart kan man nog tänka sig en 600... Snyggaste 600:an hittills! Hondas 07:a
 

Bifogat

  • cbr600rr07.jpg
    cbr600rr07.jpg
    133.1 KB · Visningar: 597
Chii skrev:
2474621 R1 ripoff så det sjunger om det!!!!!

Preciis! *skrattar* Det håller jag med om, men det förtar inte att den är fin!!
(trodde ingen skulle se eller säga det!!) :D
Sen har den ju VTR i nosen! Coolt! :yoparty
 
är det inte vtr luftintaget som dom har satt på frontkåpan? :confused:
känns som ja, en r1 kopia!
och r6:an är mycket snyggare :yoparty
 
Tycker det är en Goldwing ripoff!Två hjul och två säten.. sen lysen fram och ett kåpglas. Ett styre också, kan de inte komam med något eget, typ en ratt.
Det kunde lika gärna vara en goldwing enligt mig.
 
Dr.Bike skrev:
2474611 Snart kan man nog tänka sig en 600... Snyggaste 600:an hittills! Hondas 07:a


Om du skulle köpa en sådan så skulle det nog snart bli den första turboladdade 600´an av 2007 års-modell....
 
Yamaha design och honda kvalitet, maby the ultimate bike,:D
 
mickelin skrev:
2474650 Om du skulle köpa en sådan så skulle det nog snart bli den första turboladdade 600´an av 2007 års-modell....

Ja fyfan!! :D Turbo känns alltmer angeläget... haha! Den som lever får se!!

Kanske ett kubikmonster med turbo, och sen en superettrig symaskin som varvar 20k+ :rock

Chii skrev:
2474653 Yamaha design och honda kvalitet, maby the ultimate bike,:D

KLockren sammanfattning!!!!

mini-knutten skrev:
2474657 för liten front :arsele

Nej för faan! Miniknutten! :D Alla hojar kan ju inte ha en kapad DC9:a kockpit som frontkåpa!!!
 
Last edited:
Som andra redan har sakt så liknar den en yamaha rätt mycket och då om det är en honda med sin fina kvalite så varför inte.
 
Dr.Bike skrev:
2474611 Snart kan man nog tänka sig en 600... Snyggaste 600:an hittills! Hondas 07:a

Slimmad f-n! Läcker, en sådan kanske om 5 år... synd att man inte är lika slimmad själv:rolleyes:
Redan nu tycker granntanterna som de sagt till frugan" Ska han ha en sådan liten motorcykel..." Jovars skulle var kul att ta med dem på bönpallen, så kanske de ändrar uppfattning om vad som är litet och inte:hihi

Dr.Bike skrev:
2474660 Ja fyfan!! :D Turbo känns alltmer angeläget... haha! Den som lever får se!!

Turbo, så har vi nog perfekt utgångsmaterial i cbr 900, med den karaktären den hojen har, så tror jag den är turbooptimal.:tummenupp
 
Last edited:
jag har delade meningar om den faktiskt men på pappret så ser den grym ut men någon som vet om de blir slir koppling lr inte
 
intressant att honda följer efter yamaha i fråga om
udda aerodynamikdesign av kåpan.
den traditionella högtryck/lågtrycks filosofin för att suga ut varmluften från kylet börjar naggas i kanten, detta för tanken till typ Coanda effekten..

R6 -06 blir jag inte klok på, men fränt är det.

Snygg hoj, men propotionen mellan framändan ( lampor och luftintag) och stänkskärmen är ju inte så bra..
 
Last edited:
sporTlovEr skrev:
2474756 Slimmad f-n! Läcker, en sådan kanske om 5 år... synd att man inte är lika slimmad själv:rolleyes:
Redan nu tycker granntanterna som de sagt till frugan" Ska han ha en sådan liten motorcykel..." Jovars skulle var kul att ta med dem på bönpallen, så kanske de ändrar uppfattning om vad som är litet och inte:hihi


Ja inte sant? Hojarna har blivit MINDRE broder! (inte f-n är vi väl tjocka!? :skrämd)

Gillar formuleringen "...så kanske de ändrar uppfattning om vad som är litet och inte:hihi"
Den döljer mörka fantasier... ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top