Aftonbladet om motorsport

Så blir det när man sätter en ointresserad på att skriva en artikel. Som en döv på konsert. Jag hatar fotboll får jag jobb på aftonbladet för att skriva om det?

Han har helt rätt angående den töntiga musiken, som ska vara "tuff".

valmers skrev:
Han har helt rätt angående den töntiga musiken, som ska vara "tuff".
Jo, de verkar på nåt sätt utgå ifrån att alla motorintresserade lyssnar minsann på hårdrock

edit: snart kommer massa inlägg av typen "vadå då hårdrock och motorer hör ihop, det är för riktiga män :rock :rock :yoparty :yoparty "

Last edited:
Det bästa är ändå rubriken på artikeln. "varvade motorer"? Vad fan är det?

eus skrev:
Jo, de verkar på nåt sätt utgå ifrån att alla motorintresserade lyssnar minsann på hårdrock
Det är så amatörmässigt och klyschigt att man tar sig för pannan.

Kiosken skrev:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,537262,00.html

"STCC kördes igår också motorcykel. Inte ens ett återförenat Ebba Grön skulle kunnat hålla mig vaken då."
:huvet :huvet

KILLEN ÄR EN LOSER! Förmodligen en sådan utan körkort för både bil & mc, så nu måste han avreagera sig för att det snor åt sig sändningstid som annars skulle ha vart hans favoritprogram: FAB 5 eller som jag kallar dem, FAG 5.

Fuck him!

Jörgen Player Special skrev:
I ärlighetens namn var det så kul å se på? Det var ju ingen motogpproduktion direkt.. Och yes, musiken sög den med.

/JPS
Håller med. Kolla på SVT:s sändningar från Rally-SM, otroligt bra (VM-sändningarna är ännu bättre, men är ju producerade av WRC).

X-up skrev:
Vad gör du på Sporthoj.com med sådana åsikter......och hoj?

Njaa, tänkte mer på att det är taskigt redigerat/filmat samt värdelösa kommentatorer. Sen om det kunde vara lite mer spänning hade ju inte gjort så mycket..
Fö är det helt ok att titta på när man ligger bakfull i soffan :tummenupp

Chris Ash skrev:
Vad är det för musik de spelar egentligen?
Något "tungt", antar jag. Free style-stuket. När ska amatörproducenterna fatta att man vill höra motorn, växellådan, differentialerna, laddtrycksventilen, allt?

Ja, det är tråkig musik på nästan alla motorprogram. VI VILL HÖRA MOTOR! inte krimskrams!

Förutom det är killen en loser och fab5 kul...

(Du har jag utnyttjat minna "demokratiska rättigheter")

Man är då hyfsat ointresserad av motorsport om man engagerar sig mer i musiken än själva sporten i sig!

Jag kan då ärligt säga att jag aldrig ens har haft en tanke på vad dom spelar för musik då dom visar motorsport på TV.... Det är som inte det jag är intresserad av! Men det där är ju bara ännu en sån där totalt onödig artikel för att fylla upp skvallerblaskan aftonbladet, varför inte lägga ner skiten då dom ändå inte har nåt vettigt att skriva om!? :kocko

*/ ?>
Back