After Work Ons 10/9 vilka kommer nu då ?

Två timmar kvar nu.... pfschsft.. :öl
 
Det verkar som om ni har umgåtts för mycket med M:et allihop eftersom ni går och dagdrömmer om öl.......

Eftersom jag själv lever ett sunt leverne så åker jag och spelar frisbeegolf istället, men förhoppningsvis kan jag ansluta nästa gång det är dags.
 
Peijnsamt....

peefell skrev:
Ölöppnöre...
Appropå dialekter...

:D :D :D

Var int se ellak mot en sôm itnä bätter vet, da kan han tyck att de e litt syngjiallt te å ackorder männä, han lär ansträngsä teo tal som fôlk. Men ôcket fôlk de e senna, jämt hôpplös.

Mä få int vä se senna ra....

Ve hörs!

//D

:whip
 
.. un ravk retunim oittert hco emmit ne
/z
 
Penguin skrev:
Det verkar som om ni har umgåtts för mycket med M:et allihop eftersom ni går och dagdrömmer om öl.......

Eftersom jag själv lever ett sunt leverne så åker jag och spelar frisbeegolf istället, men förhoppningsvis kan jag ansluta nästa gång det är dags.

och det blir om 2v prick 24/9 (varannan vecka hela vintern....på O´connors...
:öl
 
zeal, reed, urninja knallar ner vid halv sju cirkus..

seee u all there..
/z
 
Efter hemkomsten från denna eminenta tillställning så måste jag tacka alla som kom, samt ge små bannor till alla som inte kom. Alla som var där var superfina, supersnälla och supercoola för att de just var där. De andra får bannor för att de höll sig därifrån, men de får en chans till om två veckor. Då kan de bli lika coola, snälla och fina som oss. :)

Maten var oerhört god!!!! Ölen var oerhört törstsläckande!

Mmmmm.

//D
 
AA god tillställning, tack oconners för ni hade fyllt på tillräkligt med öl för oss i urr!

(wannabe urr dvs : )

Skål och välkommna till happarande : )
 
Taz skrev:
Efter hemkomsten från denna eminenta tillställning så måste jag tacka alla som kom, samt ge små bannor till alla som inte kom. Alla som var där var superfina, supersnälla och supercoola för att de just var där. De andra får bannor för att de höll sig därifrån, men de får en chans till om två veckor. Då kan de bli lika coola, snälla och fina som oss. :)

Maten var oerhört god!!!! Ölen var oerhört törstsläckande!

Mmmmm.

//D

Kan inte mer än hålla med denne oerhört vise man. Fan ta er som inte kom :crash

Enda som inte stämmer i ovanstående historia var att ölen var törstsläckande, jag ville bara ha mer och mer :rolleyes: Tur att man har karaktär :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Trevligt var det, ni som inte kom missade något. jag ser riktigt fram mot nästa tillfälle att snacka skit och bara må bra :hej
 
nu är man hemma då. ;) TACK till alla som kom . ;P
hade jättekul *s*

men lite besviken på att m:et o reed tog TaXi hem... istället för att göra sällskap hem till f0tz . . .
/z
 
Fan vad snygg, vis, och ödmjuk jag är just nu! :crash *hick*

Det var kul ikväll! Bra start på något vi kan ha kul åt i nästa årstid. (vågar inte säga v*n*er! :eek: )

5 öl drog jag ur 69'an. nu har jag bara 64 öl kvar innan den första UaRR-plaketten sitter bakom baren på O'Connors! :tummenupp
 
zeal skrev:
nu är man hemma då. ;) TACK till alla som kom . ;P
hade jättekul *s*

men lite besviken på att m:et o reed tog TaXi hem... istället för att göra sällskap hem till f0tz . . .
/z

Förstår du hur glad jag är åt att vi tog taxi. Det var värt varenda krona.
Inte alla som har lika nära som dig hem :arsele
 
zeal skrev:
nu är man hemma då. ;) TACK till alla som kom . ;P
hade jättekul *s*

men lite besviken på att m:et o reed tog TaXi hem... istället för att göra sällskap hem till f0tz . . .
/z

Hehe!
Taxi e göööttt: )

Natti natti
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top