After Work Ons 10/9 vilka kommer nu då ?

1. Zeal, om han hinner vakna innan onsdag
2. Taz, fetare än någonsin
3. Blågröngrå, wheeliedrottningen (snart)
4. Urnynja
5. JoS, avsugen...
6. M:et, givetvis, behöver du fråga (ja!)
7. TomK, tar sin enda fungerande hoj ner
8. Maria
9. ReeD'an Om man hunnit nycktra till från idag : )

10. Gurra. Om tandläkaren har plågat färdigt i tid.....
 
Eftersom det blev onsdagkvällar udda veckor, dvs. de onsdagkvällar vi har möten på jobbet så kommer jag inte.

(Det står var och en fritt att uppfatta det där som en vink om att det blev fel onsdagkvällar)
 
hmm......Taz är nog lite orsaken till udda veckor han är ju alltid ledig efter Onsdagen på Udda veckor....nån som :öl och inte behöva bry sig om morgondagen....hehe

SPHYRNA: jag säger som jag brukar .....du är välkommen när du hinner....du mötar väl inte hela kvällen eller?? ;)
 
Töst kvinna!!!

Bluegreengrey skrev:
hmm......Taz är nog lite orsaken till udda veckor han är ju alltid ledig efter Onsdagen på Udda veckor....nån som :öl och inte behöva bry sig om morgondagen....hehe

SPHYRNA: jag säger som jag brukar .....du är välkommen när du hinner....du mötar väl inte hela kvällen eller?? ;)

Ssshhh! Skvallerbytta! :mad:

//D
 
Bluegreengrey skrev:
hmm......Taz är nog lite orsaken till udda veckor han är ju alltid ledig efter Onsdagen på Udda veckor....nån som :öl och inte behöva bry sig om morgondagen....hehe

oooo, va har han för jobb.
Jag skulle åxå vilja ha ett liknande.
Då skulle jag vara ledig måndag och tisdag, (för att hinna i tid till Rörken, samt käka på max efteråt),
Torsdag ojämna veckor( after work på o'connors på ons kväll och man måste ju jobba på onsdagarna då,annars blir de ju inge after work)
Och alla fredagar. (Tierp torsdag kväll efter man vaknat ur alkoholdimmorna)

De vore väl nått?
De ska jag säga i min nästa arbetsintevju :crash
 
TAZ är bilnazare och jobbar Mån - till Ons veckan efter....ledig tor-sön och sedan samma visa igen och så håller det på (ledig 4dagar varannan vecka iställetför 2 varje som en annan jobbar (+att lördag o söndag bara är 4timmars dagar)

Nu är det snart dags för :öl
 
Taz skrev:
Nulli Secundus!!!
Det är dags!
Det är tid för förändringar!
Jag tänker inte vara samma person imorgon som jag är idag, definitivt inte som den jag var igår!!!

//D

He he... Två ord på vägen... Lycka till!
 
Re: Töst kvinna!!!

Taz skrev:
Ssshhh! Skvallerbytta! :mad:

//D

Det hade inte tagit många sekunder för dem att lista ut när du står och skryter vid baren om hur bra du har det som kan sov hur länge du vill imorgon :D

:öl
 
Re: Re: Töst kvinna!!!

Bluegreengrey skrev:
Det hade inte tagit många sekunder för dem att lista ut när du står och skryter vid baren om hur bra du har det som kan sov hur länge du vill

"Kan schöv hur läng jag vill imörrn" *hick*....menar du väl!

:öl + värmländska = obra kombination för oss svensktalande
 
haha...ja nåt i den stilen....sen går han sicksack hem hela vägen till Norra Årsta och stupar i säng... *skrattar*
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top