After Work för singlar

Så nån som fått gänga tack vare denna tillställning är det intressanta! resten med fickpingisen o självmål får ni hålla för er själva

Jag är fortfarande lite skeptisk till att det inte finns foto. Vill ju liksom veta om det är värt att slita sig från PS3:an.

Jag är fortfarande lite skeptisk till att det inte finns foto. Vill ju liksom veta om det är värt att slita sig från PS3:an.

Ta en risk vettja, att leva utanför säkerhetszonen samt fartgränsen är ju ett måste för sanna SH ägare..... :rolleyes:

Förövrigt känns det najs att fler funderar på att dyka upp :tummenupp

Tjing!

Inte för att det kommer glädja din singelväninna men tant Anna kan nog tänka sig lite alkohol på torsdag. :)

Absolut mer fest åt folket :tummenupp Det är bara att köra på tills varvmätaren slår i botten..... mouhahahahaha

Last edited:
Ta en risk vettja, att leva utanför säkerhetszonen samt fartgränsen är ju ett måste för sanna SH ägare..... :rolleyes:

Förövrigt känns det najs att fler funderar på att dyka upp :tummenupp

Tjing!

Bry dig inte för mycket om mig, jag bara drygar mig ;) Ska försöka dyka förbi på en öl eller två i alla fall, men inte säker på att utrymmet finns i min i övrigt så fullspäckade kalender :D

Hade missat helt att det va idag känns lite sent att åka in nu tyvärr, annars skulle det vart trevligt med ett par tre kalla!

Hade missat helt att det va idag känns lite sent att åka in nu tyvärr, annars skulle det vart trevligt med ett par tre kalla!

Men detta var väl en singel träff? Då är väl knappast du bjuden ;)

Eller vänta när Katten är borta, dansar råttorna på bordet heter det va?! ;)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...