After Work för singlar

...... Ett förtydligande för de som eventuellt funderat....

Tänkte bara upplysa er om att jag + tjejligan kommer att vara på Storstad från kl. 18:00. Vi lägger beslag på "hörnet" direkt till vänster när man kommer in genom dörren.... Tänkte släpa med mig en MC-relaterad sak för att göra det liiite mer enkelt att hitta :tummenupp

Tjipp :rolleyes:

Tänkte bara upplysa er om att jag + tjejligan kommer att vara på Storstad från kl. 18:00. Vi lägger beslag på "hörnet" direkt till vänster när man kommer in genom dörren.... Tänkte släpa med mig en MC-relaterad sak för att göra det liiite mer enkelt att hitta :tummenupp

Har bastarden kvar nån fransjacka som du tänkt hänga upp då eller? :gnissla

Eftersom jag inte är singel får jag nöja mig med SH-partyt på lördagen istället. :yoparty

Smartare om du postar det på förstasidan i ditt första inlägg :tummenupp

Lyfta upp Tråden från botten av 1:a sidan kanske, nu när veckan ääääntligen är här! :)

After Work torsdag klockan 18, var det kommenderat! :tummenupp

Var vänligen definiera MILF i relation till lamkött?:P Jag är 24 och det är nog inte omöjligt att jag kommer in.... dock kanske vid 7 eller så

Inte för att det kommer glädja din singelväninna men tant Anna kan nog tänka sig lite alkohol på torsdag. :)

Last edited:
Men det är ju det som är så fint med hojkollektivet; vi umgås över generationsgränserna. :D

Finns ett villkor för KG. Han ska ha tidig tennislektion dan efter.

Tennislektion? :O räcker det inte med att man får tillgång till lägenheten samma dag (läs torsdag) och jobbar kl 8 på morgonen på freda?:P

*/ ?>
Back