After Work för singlar

...... Ett förtydligande för de som eventuellt funderat....

Tänkte bara upplysa er om att jag + tjejligan kommer att vara på Storstad från kl. 18:00. Vi lägger beslag på "hörnet" direkt till vänster när man kommer in genom dörren.... Tänkte släpa med mig en MC-relaterad sak för att göra det liiite mer enkelt att hitta :tummenupp

Tjipp :rolleyes:

Tänkte bara upplysa er om att jag + tjejligan kommer att vara på Storstad från kl. 18:00. Vi lägger beslag på "hörnet" direkt till vänster när man kommer in genom dörren.... Tänkte släpa med mig en MC-relaterad sak för att göra det liiite mer enkelt att hitta :tummenupp

Har bastarden kvar nån fransjacka som du tänkt hänga upp då eller? :gnissla

Eftersom jag inte är singel får jag nöja mig med SH-partyt på lördagen istället. :yoparty

Smartare om du postar det på förstasidan i ditt första inlägg :tummenupp

Lyfta upp Tråden från botten av 1:a sidan kanske, nu när veckan ääääntligen är här! :)

After Work torsdag klockan 18, var det kommenderat! :tummenupp

Var vänligen definiera MILF i relation till lamkött?:P Jag är 24 och det är nog inte omöjligt att jag kommer in.... dock kanske vid 7 eller så

Inte för att det kommer glädja din singelväninna men tant Anna kan nog tänka sig lite alkohol på torsdag. :)

Last edited:
Men det är ju det som är så fint med hojkollektivet; vi umgås över generationsgränserna. :D

Finns ett villkor för KG. Han ska ha tidig tennislektion dan efter.

Tennislektion? :O räcker det inte med att man får tillgång till lägenheten samma dag (läs torsdag) och jobbar kl 8 på morgonen på freda?:P

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT