Africas GP

Prez

Medlem nr:17 ADHD MC
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
Yamaha R1 -98
Kollar på Africas GP på eurosport, ser gott ut i värmen....

Vad gör vi stackare som inte har eurosport då?? :huvet

Vet någon om det går att se tävlingen på nätet eller om det går att ladda hem det efteråt??

Osmium skrev:

Vet någon om det går att se tävlingen på nätet eller om det går att ladda hem det efteråt??
Vet inte kolla på Motogp.com
kan kanske finnas...
Det är 125 kubik nu, Mika Kallio ligger 12...

motogp.com går ju skit slött!
Antar att det är fler än jag som inte har eurosport.:)

Det går att se loppen live men dom ska ha 3 euro för det eller 30 euro för hela säsongen.
Och med tanke på hur seg deras sida är så lär väl livesändningen flyta ungefär lika bra som en diabildsvisning.

Nä, det blir nog mer spännnande att läsa resultatet på text-tv.

Osmium skrev:

Det går att se loppen live men dom ska ha 3 euro för det eller 30 euro för hela säsongen.
Och med tanke på hur seg deras sida är så lär väl livesändningen flyta ungefär lika bra som en diabildsvisning.

Ha ha, Nu slutade 125 klassen..
Locatelli blev 2:a

Osmium skrev:

du får väl skaffa dig en trevlig kompis på msn eller något som tittar på eurosport och leker kommentator till dig. Tror det kan vara roligare än att läsa resultatet sen :tummenupp

Osmium skrev:

Skaffar en box från boxer kanske? Parabol och box från Canal Digital eller ViaSat. EuroSport är bäst på RR och har alltid varit så det är väl investerade kulor! :tummenupp

The_FacultyGirl skrev:
du får väl skaffa dig en trevlig kompis på msn eller något som tittar på eurosport och leker kommentator till dig. Tror det kan vara roligare än att läsa resultatet sen :tummenupp

Kommentarerna hör jag. Jag får in ljudet på eurosport men ingen bild. :confused:

sandstream71 skrev:
Skaffar en box från boxer kanske? Parabol och box från Canal Digital eller ViaSat. EuroSport är bäst på RR och har alltid varit så det är väl investerade kulor! :tummenupp

Jag har tänkt att skaffa boxer men jag vet inte vart man kan få tag på bara en box.
Programkort kan jag fixa men jag vill inte binda ett abonnemang i 24 mån för 200:-/mån eller vad det nu kostar.

Nä, det blir att sätta sig på hojen och åka hem till farsan innan huvudracet.
Klara inte av att inte se de dom kommenterar.

Osmium skrev:
Jag har tänkt att skaffa boxer men jag vet inte vart man kan få tag på bara en box.
Programkort kan jag fixa men jag vill inte binda ett abonnemang i 24 mån för 200:-/mån eller vad det nu kostar.

Vi kommet att börja sälja boxer boxar med hårddisk utan abonnemang inom kort. Titta in på www.hembiobutiken.se om någon månad eller två om du inte hittat någon box.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT