Vet inte kolla på Motogp.comOsmium skrev:Vad gör vi stackare som inte har eurosport då??
Vet någon om det går att se tävlingen på nätet eller om det går att ladda hem det efteråt??
Ha ha, Nu slutade 125 klassen..Osmium skrev:motogp.com går ju skit slött!
Antar att det är fler än jag som inte har eurosport.
Det går att se loppen live men dom ska ha 3 euro för det eller 30 euro för hela säsongen.
Och med tanke på hur seg deras sida är så lär väl livesändningen flyta ungefär lika bra som en diabildsvisning.
Nä, det blir nog mer spännnande att läsa resultatet på text-tv.
Osmium skrev:motogp.com går ju skit slött!
Antar att det är fler än jag som inte har eurosport.
Det går att se loppen live men dom ska ha 3 euro för det eller 30 euro för hela säsongen.
Och med tanke på hur seg deras sida är så lär väl livesändningen flyta ungefär lika bra som en diabildsvisning.
Nä, det blir nog mer spännnande att läsa resultatet på text-tv.
Osmium skrev:Vad gör vi stackare som inte har eurosport då??
The_FacultyGirl skrev:du får väl skaffa dig en trevlig kompis på msn eller något som tittar på eurosport och leker kommentator till dig. Tror det kan vara roligare än att läsa resultatet sen
sandstream71 skrev:Skaffar en box från boxer kanske? Parabol och box från Canal Digital eller ViaSat. EuroSport är bäst på RR och har alltid varit så det är väl investerade kulor!
Osmium skrev:Jag har tänkt att skaffa boxer men jag vet inte vart man kan få tag på bara en box.
Programkort kan jag fixa men jag vill inte binda ett abonnemang i 24 mån för 200:-/mån eller vad det nu kostar.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |