ADHD - Lördag...

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
ja idag (fredag) va ju skitkul!.. så ut igen imorron.. då får lite fler haka på!

samling.. 13:00 vid knalleköket som vanligt?

be there!!! :whip

Ja, idag var skoj, blev lite skraj när snuten dök upp...

Jag är där imorgon, ska bara kolla min koppling, den slirar som fan just nu.
Måste blivit strax efter vi lämnade Viared.

Ja,du....slirande koppling....hmm om det ändå hade varit samma sak för mig...
Idag var jag uppe på Viareds raken och tränade på att bakslanga,vad händer ? Jo,växellådan havererar...2:an ligger i och vägrar flytta på sig...får lugnt ta och glida hem med den i...Det går inte få i varken friläge eller annan växel i...Jag mår hyffsat dåligt nu, jag måste mao ta isär lådan och reparera skiten...misstänker att växelföraren har pajjat...Har nån misstänker du nåt annat så tveka inte och hjälp mig...Det här var inte ett dugg kul...blä!

non-stop skrev:
Ja,du....slirande koppling....hmm om det ändå hade varit samma sak för mig...
Idag var jag uppe på Viareds raken och tränade på att bakslanga,vad händer ? Jo,växellådan havererar...2:an ligger i och vägrar flytta på sig...får lugnt ta och glida hem med den i...Det går inte få i varken friläge eller annan växel i...Jag mår hyffsat dåligt nu, jag måste mao ta isär lådan och reparera skiten...misstänker att växelföraren har pajjat...Har nån misstänker du nåt annat så tveka inte och hjälp mig...Det här var inte ett dugg kul...blä!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! :död :(
fan va trist att höra..

tror min växelåda börjar triskas med.. :S går inte alls lika smidigt som för 200mil sen.. :gnissla

Snart tänkte jag kolla min koppling, aldrig gjort nåt sånt innan.
Är jag inte vid knalleköket kl 13 så ser antagligen lamellerna inte bra ut...

Felix: Skulle du inte hitta dit så kan vi alltid möta upp dig nånstans på vägen kanske, eller så ringer du bara. :tummenupp

Tobbecoolio skrev:
jupp 13:00 va det. ledsen att jag drog ner tempot igår :( Får höja livförsäkringen lite :rolleyes:

ska ja bewhöva åka me såna där långsamma saker ida me!!! neeeeeej tack!!!!!!!!! skoja bara, så länge vi håller ett snitt på 200 så e ja nöjd...

Felix: du kommer in i stan kör över stationsbron 2 rödljuset efter bron vänster å sen vänster igen så vid nästa rödljus har du de på höger sida å du ser oss där!! e de några probläm så ring... 0703-629637

nu ska ja ut i de fina vädret å vårda min bil!!

GSX-R Micke skrev:
ska ja bewhöva åka me såna där långsamma saker ida me!!! neeeeeej tack!!!!!!!!! skoja bara, så länge vi håller ett snitt på 200 så e ja nöjd...

Felix: du kommer in i stan kör över stationsbron 2 rödljuset efter bron vänster å sen vänster igen så vid nästa rödljus har du de på höger sida å du ser oss där!! e de några probläm så ring... 0703-629637

nu ska ja ut i de fina vädret å vårda min bil!!

snyft!! får la åka själv då :arsele

Fan det var skitskoj idag, fast kunde blivit dyrt när jag låste framhjulet några centimeter från Acce...

haha kanske skulle kalla dig nästan vurpa istället ;) har vart nära några gånger nu.. :tungan

yeah idag va en höjdare.. men jag hatar era jävla gixxers.. och alla rakor.. ni drar bara ifrån när det är toppfart som gäller :mad:

jag behöver ny hoj :huvet

aja åka imorron också?

ed: förresten, får jag mina hårdrockspoäng för att jag burnade utanför knalleköket nu då? :D :yoparty

Last edited:
sven666 skrev:
haha kanske skulle kalla dig nästan vurpa istället ;) har vart nära några gånger nu.. :tungan

yeah idag va en höjdare.. men jag hatar era jävla gixxers.. och alla rakor.. ni drar bara ifrån när det är toppfart som gäller :mad:

aja åka imorron också?

ed: förresten, får jag mina hårdrockspoäng för att jag burnade utanför knalleköket nu då? :D :yoparty

Fan jag stack för kvickt från knalleköket då eller?

sven666 skrev:

aja åka imorron också?

Det ska du ha!!!!!
Ska ni köra i morgon??

Sven666: Ja, det har varit väldigt nära 10 ggr minst...Överlever jag sommaren tro?? Hehe, missade när du burnade men klart du ska ha dina
hårdrockspoäng för det!!

Nonstop: Var du där?? Vilken tid?

Prez: Förmodligen, fast vi får se om jag hänger på.

Last edited:
Vägra vurpa skrev:
Sven666: Ja, det har varit väldigt nära 10 ggr minst...Överlever jag sommaren tro?? Hehe, missade när du burnade men klart du ska ha dina
hårdrockspoäng för det!!

Nonstop: Var du där?? Vilken tid?

Prez: Förmodligen, fast vi får se om jag hänger på.

Ja,om det var vid 15:30 han burnade...Senare var jag uppe vid viared och såg till att trasha växellådan..... :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet
Fan vad surt,får ta och undercutta dreven skulle jag tro...ute om kanske om 2 veckor igen hoppas jag...

sven666 skrev:

aja åka imorron också?

1. köp en gixxer, vilken som helst!!
2. inga poäng för en budget burn!! -5000 poäng istället!!

Jaha, då har man missat lite kul igen..... :4skrika
Mina möjligheter att åka hoj har begränsats ganska kraftigt i och med att jag har barnen på heltid...
Men jag ska försöka vara med så ofta jag kan.. :tummenupp

Felix, körde du med ADHD nåt i helgen som var?

Lorden: ingen ADHD i helgen, var nere på landet med frun... men körde en skaplig sväng på söndag e.m. istället, det blev dock på egen hand,.. men jävlar vilken tur... Alingsås-Sollebrunn-Vårgårda-Alingsås... i bra tempo, börjar vänja mig vid hojen nu... den bara ber om mer och mer :D

Hur ser det ut denna veckas helg? Får väl kanske körkortshelvetet på fredag *ber till gud* :Bugar
Då jävlar...eller :va

Nä, jag hoppas det finns någon som inte har ett behov av att alltid ligga i över 200 blås, vill ju inte gärna testa mina gränser på direkten. Jag har ju bara haft uppe gumman i 170 än så länge. Dessutom vill jag gärna ha kvar kortet mer än EN dag.

$noop skrev:
Hur ser det ut denna veckas helg? Får väl kanske körkortshelvetet på fredag *ber till gud* :Bugar
Då jävlar...eller :va

Nä, jag hoppas det finns någon som inte har ett behov av att alltid ligga i över 200 blås, vill ju inte gärna testa mina gränser på direkten. Jag har ju bara haft uppe gumman i 170 än så länge. Dessutom vill jag gärna ha kvar kortet mer än EN dag.

jag är ledig på fredag så jag är på en tur, ring mig om du klarar lappen så grattar jag dig iallfall :tummenupp .. fast jag kör iof ganska fort :rolleyes:

micke- gixxer.. jag.. aldrig! äh de va väl en godkänd burn för f*n.. :fatta! nästa gång är dte du som burnar vid knalleköket då så vi får se en "riktig" rökare :7peta

felix- sluta upp med dina solo fasoner nu.. ut med adhd istället :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...