ADHD fest ?

Mackan skrev:
getängsvägen 28 mittemot borås hydraulik handel, vid Gymmix men jag sätter ut en skyltjävel

är den de 25:e mars som gäller eller??? gött att du styr upp verksamheten lite smörgås...

mvh robb

Familje fadern får väl ta sitt ansvar å komma dit me då.....men då vill man ju inte höra nått snack om hur jävla gött det ska bli med sommar efter denna varja vinter..tamefan värre än vintern 69! Å inget jävla tjat om hojjar,framhjulssläpp .sladdar böörnar å annan skit det blev alldeles för mycket sånt i lördags.eller...Marcus? :hihi

Peppo skrev:
Familje fadern får väl ta sitt ansvar å komma dit me då.....men då vill man ju inte höra nått snack om hur jävla gött det ska bli med sommar efter denna varja vinter..tamefan värre än vintern 69! Å inget jävla tjat om hojjar,framhjulssläpp .sladdar böörnar å annan skit det blev alldeles för mycket sånt i lördags.eller...Marcus? :hihi

njae,, eftersom jag enligt dig är erfaren tantgrön-poser-åkare så står jag högre än dig i rang och diskuterar det obegränsat :mattias

Mackan skrev:
njae,, eftersom jag enligt dig är erfaren tantgrön-poser-åkare så står jag högre än dig i rang och diskuterar det obegränsat :mattias

sluta bråka nu pojkar innan Farsan får komma över o ger ett kokt stryk båda två... :FU :2cool :pannkyss

jaha.. imorgon smäller det!

vore kul om det kommer riktigt MÖÖ folk! :tummenupp :yoparty :rock :slicka :yoparty :fyllisar :fyllisar :3freak :rodnar :zpy

japp ,, fan du fick med varenda smiley, robb ! ska vi starta en 240 klubb eller så kan vi träffas o snacka kromlist, värmereglage o burrrna på kanske tisdagar ?

Mackan skrev:
japp ,, fan du fick med varenda smiley, robb ! ska vi starta en 240 klubb eller så kan vi träffas o snacka kromlist, värmereglage o burrrna på kanske tisdagar ?

aaa Viiist.. hehe.. men du får ju läsa av smilisarna.. först är allt kanon.. sen super vi... sen spyr vi..

när träffas vi ikväll?

onsdagar passar bättre för mig när det gäller börnisar med völvon...

robb skrev:
aaa Viiist.. hehe.. men du får ju läsa av smilisarna.. först är allt kanon.. sen super vi... sen spyr vi..

när träffas vi ikväll?

onsdagar passar bättre för mig när det gäller börnisar med völvon...

du din cider drickare du får ditta vid tjej bordet :tuttar

gkömde o säga att det finns all sorts dryck och att medhavd dryck inte är så bra/poppis

jaha.. nu kom man h em... inte hlet nyket kansekk.. jaja.. ni som inte var där idag missade en helt underpar festh... sikket röjjj...

mackan.. fixa upp korten så fort som jävla möjlgit..

pusss puss

robb skrev:
jaha.. nu kom man h em... inte hlet nyket kansekk.. jaja.. ni som inte var där idag missade en helt underpar festh... sikket röjjj...

mackan.. fixa upp korten så fort som jävla möjlgit..

pusss puss
:lol :lol :lol

Inte helt nyktert kalas förstår jag :tungan

Inte så vanligt att stenhårda ADHD-grabbar avslutar sina inlägg med Puss puss, tyvärr :pannkyss

Lust for Life skrev:
:lol :lol :lol

Inte helt nyktert kalas förstår jag :tungan

Inte så vanligt att stenhårda ADHD-grabbar avslutar sina inlägg med Puss puss, tyvärr :pannkyss

helvete sikken bakfylla man ligger inne med då.. :3freak

detdär puss puss vet ifan vad som hände... men den bjuder ja på.. haha...

synd att fler inte dök upp...

mvh robban

näää det va dåligt med folk , men vi som va där hade jävligt kul tror jag ?

Mackan skrev:
näää det va dåligt med folk , men vi som va där hade jävligt kul tror jag ?

jag hade skitskoj! men hade dock vart roligare om fler dykt upp..

mvh robban

Är det 18års gräns eller?

isåfall är det någon som är bra på att förfalska legg :D

Ne men allvarligt skulle va skitkul om man fick träffa nåra riktiga bikers i Borås för själv blir ja typ mobbad av alla mina polare för att jag har 125a :mad:

Vi kan inte fixa fest i lokaler som inte har åldersgräns?

Wargen skrev:
2049571 Är det 18års gräns eller?

isåfall är det någon som är bra på att förfalska legg :D

Ne men allvarligt skulle va skitkul om man fick träffa nåra riktiga bikers i Borås för själv blir ja typ mobbad av alla mina polare för att jag har 125a :mad:

Vi kan inte fixa fest i lokaler som inte har åldersgräns?

ja.. det är 18:årsgräns... på Hurricanes iaf..

dina poolers är bara avis på att du har hoj o inte dom.. man måste börja nånstans.. och ditt alternativ är klockrent tycker jag.. :tummenupp

sen är nog falska legg inte så poppis där...

robb skrev:
2050722 ja.. det är 18:årsgräns... på Hurricanes iaf..

dina poolers är bara avis på att du har hoj o inte dom.. man måste börja nånstans.. och ditt alternativ är klockrent tycker jag.. :tummenupp

sen är nog falska legg inte så poppis där...

F*N aja det får väl bli en annan gång, jag kommer garanterat vara med på minst 1 körning.

TACKAR :Bugar Jag tycker samma angående lätt mc. Man blir ju av med prövotiden fortare :hihi

Här är dom

Bifogat

• sh 007.jpg
    sh 007.jpg
    104.3 KB · Visningar: 52
  • sh 006.jpg
    sh 006.jpg
    104.6 KB · Visningar: 50
  • sh 009.jpg
    sh 009.jpg
    92.1 KB · Visningar: 44
  • sh 011.jpg