Mr_Flax
Syns i Depån
Mackan skrev:getängsvägen 28 mittemot borås hydraulik handel, vid Gymmix men jag sätter ut en skyltjävel
är den de 25:e mars som gäller eller??? gött att du styr upp verksamheten lite smörgås...
mvh robb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mackan skrev:getängsvägen 28 mittemot borås hydraulik handel, vid Gymmix men jag sätter ut en skyltjävel

Peppo skrev:Familje fadern får väl ta sitt ansvar å komma dit me då.....men då vill man ju inte höra nått snack om hur jävla gött det ska bli med sommar efter denna varja vinter..tamefan värre än vintern 69! Å inget jävla tjat om hojjar,framhjulssläpp .sladdar böörnar å annan skit det blev alldeles för mycket sånt i lördags.eller...Marcus?![]()

Mackan skrev:njae,, eftersom jag enligt dig är erfaren tantgrön-poser-åkare så står jag högre än dig i rang och diskuterar det obegränsat![]()

Mackan skrev:japp ,, fan du fick med varenda smiley, robb ! ska vi starta en 240 klubb eller så kan vi träffas o snacka kromlist, värmereglage o burrrna på kanske tisdagar ?
robb skrev:aaa Viiist.. hehe.. men du får ju läsa av smilisarna.. först är allt kanon.. sen super vi... sen spyr vi..
när träffas vi ikväll?
onsdagar passar bättre för mig när det gäller börnisar med völvon...

robb skrev:jaha.. nu kom man h em... inte hlet nyket kansekk.. jaja.. ni som inte var där idag missade en helt underpar festh... sikket röjjj...
mackan.. fixa upp korten så fort som jävla möjlgit..
pusss puss

Lust for Life skrev:![]()
![]()
![]()
Inte helt nyktert kalas förstår jag![]()
Inte så vanligt att stenhårda ADHD-grabbar avslutar sina inlägg med Puss puss, tyvärr![]()
Mackan skrev:näää det va dåligt med folk , men vi som va där hade jävligt kul tror jag ?
Wargen skrev:2049571Är det 18års gräns eller?
isåfall är det någon som är bra på att förfalska legg![]()
Ne men allvarligt skulle va skitkul om man fick träffa nåra riktiga bikers i Borås för själv blir ja typ mobbad av alla mina polare för att jag har 125a![]()
Vi kan inte fixa fest i lokaler som inte har åldersgräns?
robb skrev:2050722ja.. det är 18:årsgräns... på Hurricanes iaf..
dina poolers är bara avis på att du har hoj o inte dom.. man måste börja nånstans.. och ditt alternativ är klockrent tycker jag..![]()
sen är nog falska legg inte så poppis där...
Jag tycker samma angående lätt mc. Man blir ju av med prövotiden fortare 
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |