ADHD erf rapport

Lust for Life skrev:
Dax att samla ihop oss för ett träningspass på någon av Sveriges trevliga banor snart kanske..... :va kunde väl vara kul för Svennepojken att prova hojen på torrt underlag :whip :tungan

Har byggt upp en mycket påtaglig abstinens................... :huvet

Har dessutom fått mina nya, betydligt snabbare handskar nu........ :)

abstinens :va hur kan det komma sig... :tungan
vi får höras i veckan, kanske kikar ut nån sväng :tummenupp

Lust for Life skrev:
Dax att samla ihop oss för ett träningspass på någon av Sveriges trevliga banor snart kanske..... :va kunde väl vara kul för Svennepojken att prova hojen på torrt underlag :whip :tungan

Har byggt upp en mycket påtaglig abstinens................... :huvet

Har dessutom fått mina nya, betydligt snabbare handskar nu........ :)

Var sugen oxå men kollade på falken om det var någon träning på onsdag å det var det ju naturligtvis inte... :huvet :mad: Däremot e det körning för gathojar onsdagen därpå. Visserligen kan inte jag då, men ni kanske......

Ymmot skrev:
Var sugen oxå men kollade på falken om det var någon träning på onsdag å det var det ju naturligtvis inte... :huvet :mad: Däremot e det körning för gathojar onsdagen därpå. Visserligen kan inte jag då, men ni kanske......
Sven666 kanske kan ta på sig ansvaret för att hitta lite banåka i Maj??
Hör av dig när du känner för att komma förbi bara :tummenupp är alltid sugen på en runda i garaget :)
Har fortfarande inte internet hemma :rolleyes: så det blir blixtvisiter på jobbdatorn=svårt att leta ordentligt......... :huvet

Lust for Life skrev:
Sven666 kanske kan ta på sig ansvaret för att hitta lite banåka i Maj??
Hör av dig när du känner för att komma förbi bara :tummenupp är alltid sugen på en runda i garaget :)
Har fortfarande inte internet hemma :rolleyes: så det blir blixtvisiter på jobbdatorn=svårt att leta ordentligt......... :huvet

ska kika på det.. blir inget åka för mig på säkert 2-3veckor dock då dte visa sig att jag knäckt lite revben på anderstorp =/ hurts like a motherfucker!! :3freak

sven666 skrev:
ska kika på det.. blir inget åka för mig på säkert 2-3veckor dock då dte visa sig att jag knäckt lite revben på anderstorp =/ hurts like a motherfucker!! :3freak

:jisses Menar du knäckta som i brutna???????? Varit på sjukan å så då eller? Va säger man, otur..... :crash

Ymmot skrev:
:jisses Menar du knäckta som i brutna???????? Varit på sjukan å så då eller? Va säger man, otur..... :crash

spricka.. trodde bara det va lite träningsvärk typ. men så va jag ute och körde hoj nån timme.. aj.. höll på att svimma när jag kom hem till garaget.. kändes inte alltförskönt.. men det är lungt.. gör bara ont när jag ligger ner, sitter ner, skrattar, tar djupa andetag eller nyser.. :3freak

det värsta är ju att dte tar sån jävla tid att läka bara.. är rejält hojsugen jag med asså :4skrika

sven666 skrev:
spricka.. trodde bara det va lite träningsvärk typ. men så va jag ute och körde hoj nån timme.. aj.. höll på att svimma när jag kom hem till garaget.. kändes inte alltförskönt.. men det är lungt.. gör bara ont när jag ligger ner, sitter ner, skrattar, tar djupa andetag eller nyser.. :3freak

det värsta är ju att dte tar sån jävla tid att läka bara.. är rejält hojsugen jag med asså :4skrika

Du är en sån mes. Det finns folk som åker hoj med brutna nyckelben. Det känns lite värre än ett spricka i ett revben. :)

Chille skrev:
Du är en sån mes. Det finns folk som åker hoj med brutna nyckelben. Det känns lite värre än ett spricka i ett revben. :)

.. är du här och gnäller nu igen.. ska du inte tjata om att få låna min hoj medans jag e sjuk nu då oxå :rolleyes:

köra kan jag.. men då det inte är akut just nu så väntar jag hellre nån vecka så skiten läker först.
vem åker med brutet nyckelben förresten?

sven666 skrev:
.. är du här och gnäller nu igen.. ska du inte tjata om att få låna min hoj medans jag e sjuk nu då oxå :rolleyes:

köra kan jag.. men då det inte är akut just nu så väntar jag hellre nån vecka så skiten läker först.
vem åker med brutet nyckelben förresten?
Word.....

Blir inget åka för någon av oss på ett tag m a o....... :gnissla

Måste få åka fort snart annars tror jag min kropp imploderar av adrenalinabstinens :huvet :zpy :censored

sven666 skrev:
... har hört talas om en kille i borås med massa räcer aprilior som säkert är på att backa upp allt sitt skitsnack oxå :tungan

Hahaha!! Tillbaka från turkiet får jag väl medela att race hojen blir en gathoj igen. Tjejen ska ta kort och får ta den andra millen.

1- Som den såg ut när den kom hem.

2- Som den såg ut några dagar senare.... :D

Edit: Verkar svårt att få med bilderna nu.... Får testa senare.

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    93.2 KB · Visningar: 24
  • 2.jpg
    2.jpg
    96.7 KB · Visningar: 25
RSV_R skrev:
. Tjejen ska ta kort och får ta den andra millen.
.

vissa har det bra...

...du får väl bli ihop med chille ist, han e ju singel och han ställer säkert upp med lite :arsele för att få åka mille en sesong :tummenupp hohohooo...

sven666 skrev:
Hur går det med dina revben :confused:
Hittat nån rolig bankörning vi kan bege oss till den närmaste tiden :confused: i o f s inte särskilt glada vädergudar för tillfället så det kanske kan kvitta med RR....... :mad:

Lust for Life skrev:
Hur går det med dina revben :confused:
Hittat nån rolig bankörning vi kan bege oss till den närmaste tiden :confused: i o f s inte särskilt glada vädergudar för tillfället så det kanske kan kvitta med RR....... :mad:

bättre för var dag :tummenupp

tar sabbat nästa vecka oxå men sen blire :squid

ska kolla upp bankörningar i veckan...

sven666 skrev:

Vila upp dig så du orkar köra bana när det väl blir dax :tummenupp
Hittat någon intressant bandag än då???

Funderade på om du(eller någon annan ADHD-person) har planer på att åka till Anderstorp o kolla RR i helgen??

Är jävligt sugen själv :gnissla

sven666 skrev:

:yoparty Banåkaaaaaaaa
Det är onsdagskörning i Falken den förste juni. 17-20, alltså tre timmar körning vilket ju verkar vara mer än tillräckligt för gudarna i team ADHD. :Bugar
Så vilka e på :7peta

Ymmot skrev:
Det är onsdagskörning i Falken den förste juni. 17-20, alltså tre timmar körning vilket ju verkar vara mer än tillräckligt för gudarna i team ADHD. :Bugar

ja fan det kör vi på :tummenupp borde vara hel vid det laget tycker jag.. jävligt svårt att hålla sig från hojen nu när vädret är så fint asså :4skrika

ed alla bandagar finns listade här http://www.nickes.nu/ bara att välja och vraka :banana

Last edited:
Ymmot skrev:
Ska försöka byta bort mitt kvällsskift....... :va
Vilka gudar????

Det slutar väl med att Svenne sätter sig på hojen :tungan

Hur ser det ut med Falkenberg i helgen då? Vill åka ner o kolla när dom stora pojkarna kör!!!

Lust for Life skrev:
Ska försöka byta bort mitt kvällsskift....... :va
Vilka gudar????

Det slutar väl med att Svenne sätter sig på hojen :tungan

Hur ser det ut med Falkenberg i helgen då? Vill åka ner o kolla när dom stora pojkarna kör!!!

..ääh du e bara avundsjuk för du inte är krashkungen längre :tungan :rolleyes:

jag har fullt upp i helgen tyvärr.. :tuttar

*/ ?>
Back