ADHD erf rapport

Ymmot skrev:
Egentligen skall det vara två till tre förare. Sitter du på en licens eller? Å att man inte skulle vara tillräckligt snabb var ju onödigt att få magsår för, det finns folk som tar det i ganska makligt tempo. Något inte så snabba jag e jävligt tacksam för :rullandeu

:yoparty

Haha.. Jag vill också vara med! Fan! Runk! Varför kan jag aldrig lära mig o använda kådis? :)

Ymmot skrev:
Egentligen skall det vara två till tre förare. Sitter du på en licens eller? Å att man inte skulle vara tillräckligt snabb var ju onödigt att få magsår för, det finns folk som tar det i ganska makligt tempo. Något inte så snabba jag e jävligt tacksam för :rullandeu

:yoparty

Min crosslicens från -91 borde väl gå? :D Nä, seriöst, jag har ingen licens tyvärr men finns de några kurser för sådant under sesången? Isof är de ju inget problem i sammanhanget.. Vart läser man mer om ERF? Jag är het som fan nu! hehe :yoparty

frekke skrev:
Min crosslicens från -91 borde väl gå? :D Nä, seriöst, jag har ingen licens tyvärr men finns de några kurser för sådant under sesången? Isof är de ju inget problem i sammanhanget.. Vart läser man mer om ERF? Jag är het som fan nu! hehe :yoparty
www.erf.nu

frekke skrev:

gött mos.. slå dig ihop med chille så har ni ju nästan ett team :tummenupp

... har hört talas om en kille i borås med massa räcer aprilior som säkert är på att backa upp allt sitt skitsnack oxå :tungan

sven666 skrev:
gött mos.. slå dig ihop med chille så har ni ju nästan ett team :tummenupp

... har hört talas om en kille i borås med massa räcer aprilior som säkert är på att backa upp allt sitt skitsnack oxå :tungan

Jag har redan försökt övertala han att han behöver en snabb kraschkung i sitt team. Men med tanke på att typ en fälg kostar lika mkt som eran hoj kostar så är det inte aktuellt att köra aprilia.

Så är det med det! :)

Chille skrev:
Jag har redan försökt övertala han att han behöver en snabb kraschkung i sitt team. Men med tanke på att typ en fälg kostar lika mkt som eran hoj kostar så är det inte aktuellt att köra aprilia.

Så är det med det! :)

Upp med lite cash så fixar vi en hoj.... :tummenupp

Chille skrev:
Haha.. Jag vill också vara med! Fan! Runk! Varför kan jag aldrig lära mig o använda kådis? :)
I know the feeling :huvet

Gustaf Frekke Chille: Det är inte ett dugg roligt att köra bana så strunta i era planer innan det har kostat er allt för mycket cash.............. :D
För egen del kan jag bara säga:

-FY FAN VA GÖTT DET ÄR ATT KÖRA OM FÖRARE MED SNABBARE, NYARE, DYRARE OCH SNYGGARE HOJ ÄN team ADHD :D :tummenupp :yoparty

Det är värt varenda jävla krona man plöjer ner i det omättliga pengaslukargapet a k a Road Racing, så det så!!!!

-FY FAN VA GÖTT DET ÄR ATT KÖRA OM FÖRARE MED SNABBARE, NYARE, DYRARE OCH SNYGGARE HOJ ÄN team ADHD :D :tummenupp :yoparty

Chille å Frekky för fan..... nu måste vi ju bara fixa en banhoj..... å visa vart skåpet skall stå.... :D

Gustaf skrev:

Chille å Frekky för fan..... nu måste vi ju bara fixa en banhoj..... å visa vart skåpet skall stå.... :D

men pappa chille kan juh inte o ja har precis dragit hem en jordfräs. men den skiten säljer ja vdare utan att blinka om de vankas ERF. har dock själv inte en susning om hur nåt sånt skulle styras upp..

Frågor till Team ADHD

1.Vart hittar man när det är nästa licenckurs?
2.Är det kört att vara med och köra erf i år?
3.Vart hittar man allmän info såsom hur hojen skall vara utrustad osv?

Mvh/g

Gustaf skrev:

Mvh/g
www.svemo.se

Gustaf skrev:

Mvh/g

1. Ring Kenneth Lodnert på Svemo. Han e snudd på omöjlig att få tag i men numret e any way 0705560331. GOD JAKT
2. Troligen går det ingen mer licens-kurs i år men i övrigt finns det inget som hindrar dig från att vurpa runt på de sista tävlingarna.
3. Svemo som sagt men även Hans Brånalt som är kontaktmannen för ERF. Också en hal ål men pröva 0370344532. :kulspruta
Nu när vi gjorde våran första tävling var vi jävligt nervösa att det var något dom skulle påpeka om hojen eller att pappren :va inte skulle vara i ordning. Men allt bes-gubben gjorde var snudd på att kolla våran närvaro.... :huvet

mvh Tommy

Ymmot skrev:
Nu när vi gjorde våran första tävling var vi jävligt nervösa att det var något dom skulle påpeka om hojen eller att pappren :va inte skulle vara i ordning. Men allt bes-gubben gjorde var snudd på att kolla våran närvaro.... :huvet

mvh Tommy

Såg dom sven?.. Och släppte ut han på banan ändå?

mycket till besiktning.....

Chille skrev:

vi hade en hel punk-misfits-pitcrew med oss så jag såg nästan normal ut :tummenupp

fick min licens idag med, coolt... :D

GSXR1100R skrev:
Vi dvs Team the båtten is nådd #83 körde 171 varv och vann i klassen Bästa B-förare i Skandinavien, bra kämpat ADHD :tummenupp

Är du här och ljuger oxå :va

sven666 skrev:
vi hade en hel punk-misfits-pitcrew med oss så jag såg nästan normal ut :tummenupp

Droppade omedelbart körkortet till förmån för licensen :yoparty antar att polisen avgudar mig nu när jag är "riktig" räserförare......... :)

Gustaf: På licenskursen får du papper på saker som måste åtgärdas på den tänkta racehojen :tummenupp

Chille skrev:

Vi släppte inte ut honom ur bilen förrän besiktningen var avklarad så dom besiktigade aldrig Sven Johan............ :tungan

sven666 skrev:

Dax att samla ihop oss för ett träningspass på någon av Sveriges trevliga banor snart kanske..... :va kunde väl vara kul för Svennepojken att prova hojen på torrt underlag :whip :tungan

Har byggt upp en mycket påtaglig abstinens................... :huvet

Har dessutom fått mina nya, betydligt snabbare handskar nu........ :)

*/ ?>
Back