Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Braaaa du är inte lite full eller???? :kockosven666 skrev:de bli rinwgn jävla körninfg för helvete!!!!!
fan mogna din gffkjant åoindse... du bor i fwl stad! de eborås som gäkller-- iof suger denmer än alla andra men det är ju lite grejen!!!! :corn![]()
fattar NI ERA ASSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bara jag smmm har tröja så ni anrda kan likagärna DRA!![]()
![]()
Gustaf jag såg denna och tänkte på digGustaf skrev:Blir det ng körning idag eller????![]()
sven666 skrev:de bli rinwgn jävla körninfg för helvete!!!!!
fan mogna din gffkjant åoindse... du bor i fwl stad! de eborås som gäkller-- iof suger denmer än alla andra men det är ju lite grejen!!!! :corn![]()
fattar NI ERA ASSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bara jag smmm har tröja så ni anrda kan likagärna DRA!![]()
![]()
Gustaf skrev:Blir det ng körning idag eller????![]()
sven666 skrev:eeh ja, där va jag lite för full för mitt eget bästa tror jag..![]()
ed2: helvete vad jag skrev skit på nätet igår *suck*.. måste sluta surfa på fyllan![]()
Masterlord skrev:Har inte kört på läääääääääääääänge nu...![]()
Men hojen står nu på altanen, nytvättad, polerad och vaxad.
Har även vaxat fälgarna, så nu kommer det att gå snabbt som fan!!!![]()
Hojen e startklar, fast jag vet inte om jag ska köra..... Det kan ju komma flugor som fastnar på den...Vill inte smutsa ner den nu...
![]()
sven666 skrev:meh ut å åk me dig.. drar du till borås så ska jag rejsa dig med min PV sport jag cruisar runt i nu![]()
![]()
GSX-R Micke skrev:för övrigt hade vi en trevlig dag på vägarna igår!!
Chille skrev:ursäkta? sa du PV? som i en volvo från skitultralängesen?
Yes vi har en Raggare i ADHD!!![]()
frekke skrev:styr ni inte upp samåkning här på forumet längre?harva nästan 30mil själv igår
![]()
Hmmmm förvånad över mickes 12GSX-R Micke skrev:raggare e inte välkommna!!!!!
för övrigt hade vi en trevlig dag på vägarna igår!! först ner till säve å sen en massa leka på motorvägen till borås där vi stannade för lite mat i kistan å sen ut till svenljunga å blev ruskigt förvånade över bakhjulsmickes 12r + att vi retade upp några gamlingar när dom lekte me sina flygplan!! farsan kände visst gubbarna där å dom tyckte inte man skulle, och att man inte får köra på slangen på allmännväg!! nästa gång skulle dom ringa snuten men de e ju ingen risk att dom skickar en bil från borås för att vi busar lite på ett industriområde...
sven666 skrev:ääh bilar ska vara gamla, runda, bekväma och bröta en massa..![]()
frekke skrev:styr ni inte upp samåkning här på forumet längre?harva nästan 30mil själv igår
![]()
Det gick inte långsamt kompiiiiis. man behöver inte maxxa jämt bara förZzorro skrev:Hmmmm förvånad över mickes 12r???
Finns bara en sak att säga om killen... HAN E BÄST![]()
Jag förstår om ni tyckte att det gick lite långsamt på turen killar , inte lätt å ha med en bromskloss+flickvän![]()
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning