ADHD-åkning

som vanligt bara jag som postar :(

iallfall.. när jag wheelade runt nere i stan nyss så träffa jag herr VVurpa.. så imorron blir det åkning av.. med kamera också.. nån som vill fastna på film? :tummenupp

sven666 skrev:
som vanligt bara jag som postar :(

iallfall.. när jag wheelade runt nere i stan nyss så träffa jag herr VVurpa.. så imorron blir det åkning av.. med kamera också.. nån som vill fastna på film? :tummenupp

Jävlar vad bakfull jag är, jag är ute vid 15-tiden ca, då jävlar ska vi filma.
Sven666: Ska vi åka upp till Chille å fråga hur mycket han ska ha för sitt fäste?? :)

Polaren är inte van vid wheelies så han tyckte det såg phet ut när du wheelade utanför McEwans... :yoparty :yoparty :yoparty

Kom och tänka på en sak förresten, fick han sitt körkort i Fredags eller kuggade han?

Och en sak till, vi ska ju (egentligen) vara 20 medlemmar, varför vill inga andra hänga på en runda förutom typ 2-4 st...?

Och en sak till, känner mig bättre nu så jag kan dra ut tidigare ifall nån vill..
Tex Mr Sven666

Men tills vidare så står jag vid Knalleköket kl 15.00 :tummenupp

Vägra vurpa skrev:
Kom och tänka på en sak förresten, fick han sitt körkort i Fredags eller kuggade han?

Och en sak till, vi ska ju (egentligen) vara 20 medlemmar, varför vill inga andra hänga på en runda förutom typ 2-4 st...?

Och en sak till, känner mig bättre nu så jag kan dra ut tidigare ifall nån vill..
Tex Mr Sven666

Men tills vidare så står jag vid Knalleköket kl 15.00 :tummenupp

ey kika upp till mig på tullen så glor vi på MOTO GP.. sen kan vi släntra över till chille å låna fästet så blir dte åkning sen :tummenupp

Fattar inte hur jag riktar styret... Det blir nog inte nån körning som överstiger 200 km/h idag tillsvidare, får se hur det känns.

Synd att jag inte kunde komma, men vi hörs av senare.

min ska ställas av för den ska in på service.. 600 mils å ja har överstigit de ganska mycket nu så vi får se när de blir åka av nästa gång!! ta de lugnt nu där ute å inga stoppies me kalla däck VV...

GSX-R Micke skrev:
min ska ställas av för den ska in på service.. 600 mils å ja har överstigit de ganska mycket nu så vi får se när de blir åka av nästa gång!! ta de lugnt nu där ute å inga stoppies me kalla däck VV...

en liten kvällstur då kanske?
funderar på att dra ut vid 8snåret typ.. en tripp til kinna å tebax eller nåt :tummenupp

va uppe å filma med VV i viared med.. hehe börjar ju bli haj på det här med stunts jueh :yoparty :banana

sven666 skrev:
en liten kvällstur då kanske?
funderar på att dra ut vid 8snåret typ.. en tripp til kinna å tebax eller nåt :tummenupp

va uppe å filma med VV i viared med.. hehe börjar ju bli haj på det här med stunts jueh :yoparty :banana

ja sitter här i solen me en bärs i näven!! blev sååå himla sugen på öl nu när ja såg de goa vädret!! ja spara dagens mil till imorgon istället!! ska dra en mindre repa imorgon å mycke på slangen hade ja tänkt!!

vars på viared stuntar ni? snurra runt där en sväng idag men kunde inte lista ut vart ni hänger

frekke skrev:
vars på viared stuntar ni? snurra runt där en sväng idag men kunde inte lista ut vart ni hänger

en röd 900ss? tror jag såg dig i rondellen när vi drog därifrån? :gnissla

vi stuntar på rakan bakom volvo..

nn som ska med ut idag?

frekke kom igen nu.. vil kika på nya duccen :tummenupp
pm över ditt nummer så slår jag en pling innan vi drar ut..

sven666 skrev:
nn som ska med ut idag?

frekke kom igen nu.. vil kika på nya duccen :tummenupp
pm över ditt nummer så slår jag en pling innan vi drar ut..

jobbar galet denna veckan så de blir inget för mej ikväll :(
har 1000-mila service på måndag sen är jag på! :tummenupp

Vägra vurpa skrev:
Jävlar vad bakfull jag är, jag är ute vid 15-tiden ca, då jävlar ska vi filma.
Sven666: Ska vi åka upp till Chille å fråga hur mycket han ska ha för sitt fäste?? :)

Polaren är inte van vid wheelies så han tyckte det såg phet ut när du wheelade utanför McEwans... :yoparty :yoparty :yoparty

Hupp hupp hupp det där fästet är mitt. ;)
Men jag har ingen kamera och för tillfället ingen fungerande hoj heller så låna ni det. :tummenupp

Tjenna grabbar!

Nån som ska köra imorgon??? (19/5e)
Har fått ihop hojen så nu ska det åkas jävlar!!!!
Kollar inte nätet särskilt ofta så slå en signal isåfall...... :tummenupp

Lust for Life skrev:
Tjenna grabbar!

Nån som ska köra imorgon??? (19/5e)
Har fått ihop hojen så nu ska det åkas jävlar!!!!
Kollar inte nätet särskilt ofta så slå en signal isåfall...... :tummenupp

imorron har jag fullt upp.. :tuttar + :yoparty

men torsdag har vi sagt ska bli en ordentlig ADHD körning :tummenupp

GSX-R Micke skrev:

Haha, jag ska tänka på det med däcken tills vidare...

Funderar på att köpa nytt MJUKT däck där fram...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman