Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Uppkörning??? finns det en till Felix här? jag har iaf. mitt kort sen länge... elr är Snoop också en Felix???sven666 skrev:FREDAG!
då jävlar.. vi tajmar det efter felix uppkörning så stackarn kan inleda sitt fria liv med lite ADHD vansinne![]()
Zzorro skrev:Tjabba gubbar![]()
Jag drar ut en sväng i dag om vädret är bra.. kommerr nog att åka uppe i viared som vanligt vid 5 tiden![]()
Måste öva på o slanga...![]()
Chille skrev:Jag vill oxå vara med, ingen som vill låna ut sin hoj?![]()
GSX-R Micke skrev:du kan köpa en ny tycker ja allt!! du har varit utan hoj alldeles för länge nu!! köp en äldre billigare hoj å trimma skiten ur den!!![]()
Chille skrev:Jag vill oxå vara med, ingen som vill låna ut sin hoj?![]()
sven666 skrev:samma här.. SKAFFA NY!
va fan.. en gsxr1100 eller nåt.. kostar ju fan inget att ha, billig i inköp med![]()
i vilket fall måste vi ju göra upp på kinnavägen så.. fixa fram en hoj nu till helgen![]()
Chille skrev:
Helt rätt, smågrabbarna kan behöva lite moralpredikanMasterlord skrev:Vill ju inte vara tråkig och moralpredika...men....
Köra fort e skoj som fan, men om man ska börja "tävla" med varann på allmän väg om vem som är snabbast, tycker jag man e lite fel ute.![]()
Dels för Er egen skull och även för medtrafikanters skull.
Tävla ska man göra på bana,där det finns bättre chanser att klara sig vid en eventuell krasch.
Klart att det e sköj att tjöta lite på varann, men sätt inte planerna i verket på allmän väg bara..![]()
Chille skrev:[/QUOTE
![]()
Jag tror nog att din kommande lilla arvinge vill ha sin pappa hel, ren och frisk i många år framöver! Synd att äventyra det...
Fast det e klart, var och en avgör själv hur han vill köra, men jag kan aldrig säga för många gånger det här med att riskera att skörda frukterna av sitt tvivelaktiga leverne.. Mohohohahaha!!!![]()
Masterlord skrev:Eftersom jag nu har predikat lite, e det kanske dags att jag sätter på ett customstyre på hojen, och monterar på lite såna där fladdrande fransar i styrändarna...?![]()
Kanske en sissybar också...
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten