Wargen
Fjollhoj medlem
rAWTAZ skrev:2309557Nå, jag ska iaf försöka pricka 19:00 vid ellos, får se om du är där då, eller andra för den delen
Nu vänta på polare som ska duscha sen dra en burgare på Tellus, klä på sig o sen åka.
jag är där kl 19:00
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rAWTAZ skrev:2309557Nå, jag ska iaf försöka pricka 19:00 vid ellos, får se om du är där då, eller andra för den delen
Nu vänta på polare som ska duscha sen dra en burgare på Tellus, klä på sig o sen åka.

Var ligger det? Jag kanske kommer beroende på vilket tempo ni kommer hålla?C@rro skrev:2350218nån som skall te götatunnlen på sön samåka?
Wargen skrev:2350828Var ligger det? Jag kanske kommer beroende på vilket tempo ni kommer hålla?
C@rro skrev:2351430det går nog lungt det är typ 50 hojjar som skall köra kortege och då brukar de ju inte gå så livat.
just de ja i gbg vid stena terminalen ligger de
hmm kommer nog att ligga bakis på söndag, annars hade nog min enstånka "fluffat" gött i tunneln.C@rro skrev:2350218nån som skall te götatunnlen på sön samåka?
Anderson skrev:2386787Körning idag kl 18:00, möts upp vid lugnets sen blir det en tur ner mot torestorp om det är nån som är sugen på att haka på. Halvlugnt tempo och mycket bakhjulsåka, är 4st än så länge
Nja, igår var det ju inte vått...Wargen skrev:2389907är det inte för vått?

Anderson skrev:2494231Hur ser det ut grabbar o tjejer, har ni ställt av för säsongen eller åker ni fortfarande. Ser ut som uppehåll och växlande molninghet på lördag än så länge, Tänkte försöka smala ihop så många som möjligt och ta en "sista" åktur för säsongen. Vad säger ni, kanske en sväng runt torestorp mot varberg för att sedan ta svängen förbi lygnen på vägen hem.
Alla välkommna oavsett tempo.![]()
RSV_R skrev:2494502Annars är vägen mellan Svenjunga och Mårdaklev en helt underbar väg med mycket bra beläggning. Körde den med frugan i lördags.
Tänkte bara rekomendera den!![]()
Anderson skrev:2495330Tror inte att jag har varit där (otroligt nog) men helt värt att kolla upp. Följer ni med på lördag om det blir väder? Tänkte höra med Sundell också om han har tid eller om han har fullt upp som vanligt.
Anderson skrev:2494231Hur ser det ut grabbar o tjejer, har ni ställt av för säsongen eller åker ni fortfarande. Ser ut som uppehåll och växlande molninghet på lördag än så länge, Tänkte försöka smala ihop så många som möjligt och ta en "sista" åktur för säsongen. Vad säger ni, kanske en sväng runt torestorp mot varberg för att sedan ta svängen förbi lygnen på vägen hem.
Alla välkommna oavsett tempo.![]()
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!