Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han är cool!
Hans personliga fotograf verkade söt...![]()
Lite för mycket PR bakom Putin. Säker en väldigt allsidig person med många talanger. Men PR maskinen förstör hans image snarare än stärker den i mina ögon.
Jämför gärna hans funktion med kungen även om Putin har rätt mycket mer politiskt och ekonomiskt inflytande. Det är väl ingen konst att hamna i händelsernas centrum och prova på många spännande saker i en sådan position.
Jag känner att jag skulle behöva en PR-maskin runt min person. Iaf en fotograf som fotar mig i vardagen. Dvs när jag kör F1, skjuter maskingevär, pilotar eller något annat alldagligt.
Do it man! Skaffa en PR byrå och en heltidsanställd fotograf/filmare och använd den goodwill det ger till att skapa dig en politisk karriär. Passa dig bara för den svenska avundsjukan...
Helt seriöst så skulle det inte vara så svårt att bli uppmärksammad i media med rätt kontakter. Behöver inte vara så vidlyftigt som Putin. Jag tror dock att hans PR jippon går hem där. Här i Sverige hade det nog inte vart så framgångsrikt. Titta på Reinfeldt. Hans image är ingen tillfällighet. I Sverige går han hem, men frågan är hur det ser ut utomlands. Jag har mina tvivel.
Jag vill verkligen inte ägna mitt liv åt politiken. Har insett att vår levande tid är kort och att ägna den åt politik vore ett stort misstag. Sånt där får mindre upplysta personer ägna sig åt.
Reinfelt.. Går hem i Sverige? Vetefan. Han är inte vidare färgstark.
Hade hände mer på den politiska arenan om han var mer som Berlusconi, eller hur?
Jag vill verkligen inte ägna mitt liv åt politiken. Har insett att vår levande tid är kort och att ägna den åt politik vore ett stort misstag. Sånt där får mindre upplysta personer ägna sig åt.
Reinfelt.. Går hem i Sverige? Vetefan. Han är inte vidare färgstark.
Hade hände mer på den politiska arenan om han var mer som Berlusconi, eller hur?
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |