Action Man

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Han har hunnit med en del, Putin

Tex:
s_p05_95003865.jpg

Konstigt att det händer något därborta överhuvudtaget när han som skall vara på kontoret mest är ute o reser..

Lite för mycket PR bakom Putin. Säker en väldigt allsidig person med många talanger. Men PR maskinen förstör hans image snarare än stärker den i mina ögon.

Jämför gärna hans funktion med kungen även om Putin har rätt mycket mer politiskt och ekonomiskt inflytande. Det är väl ingen konst att hamna i händelsernas centrum och prova på många spännande saker i en sådan position.

Jag känner att jag skulle behöva en PR-maskin runt min person. Iaf en fotograf som fotar mig i vardagen. Dvs när jag kör F1, skjuter maskingevär, pilotar eller något annat alldagligt.

Lite för mycket PR bakom Putin. Säker en väldigt allsidig person med många talanger. Men PR maskinen förstör hans image snarare än stärker den i mina ögon.

Jämför gärna hans funktion med kungen även om Putin har rätt mycket mer politiskt och ekonomiskt inflytande. Det är väl ingen konst att hamna i händelsernas centrum och prova på många spännande saker i en sådan position.

Jag känner att jag skulle behöva en PR-maskin runt min person. Iaf en fotograf som fotar mig i vardagen. Dvs när jag kör F1, skjuter maskingevär, pilotar eller något annat alldagligt.

Do it man! Skaffa en PR byrå och en heltidsanställd fotograf/filmare och använd den goodwill det ger till att skapa dig en politisk karriär. Passa dig bara för den svenska avundsjukan...

Helt seriöst så skulle det inte vara så svårt att bli uppmärksammad i media med rätt kontakter. Behöver inte vara så vidlyftigt som Putin. Jag tror dock att hans PR jippon går hem där. Här i Sverige hade det nog inte vart så framgångsrikt. Titta på Reinfeldt. Hans image är ingen tillfällighet. I Sverige går han hem, men frågan är hur det ser ut utomlands. Jag har mina tvivel.

Jag vill verkligen inte ägna mitt liv åt politiken. Har insett att vår levande tid är kort och att ägna den åt politik vore ett stort misstag. Sånt där får mindre upplysta personer ägna sig åt.

Reinfelt.. Går hem i Sverige? Vetefan. Han är inte vidare färgstark.
Hade hände mer på den politiska arenan om han var mer som Berlusconi, eller hur?

Do it man! Skaffa en PR byrå och en heltidsanställd fotograf/filmare och använd den goodwill det ger till att skapa dig en politisk karriär. Passa dig bara för den svenska avundsjukan...

Helt seriöst så skulle det inte vara så svårt att bli uppmärksammad i media med rätt kontakter. Behöver inte vara så vidlyftigt som Putin. Jag tror dock att hans PR jippon går hem där. Här i Sverige hade det nog inte vart så framgångsrikt. Titta på Reinfeldt. Hans image är ingen tillfällighet. I Sverige går han hem, men frågan är hur det ser ut utomlands. Jag har mina tvivel.

Jag vill verkligen inte ägna mitt liv åt politiken. Har insett att vår levande tid är kort och att ägna den åt politik vore ett stort misstag. Sånt där får mindre upplysta personer ägna sig åt.

Hade hände mer på den politiska arenan om han var mer som Berlusconi, eller hur?

Berlusconi...

Bifogat

• berlusconi.jpg
    berlusconi.jpg
    85.3 KB · Visningar: 70

Just det han är inte vidare färgstark som person. Undviker allt som heter konflikter och smyger runt på högerkanten och försöker övertyga väljarna att välja om honom igen. Än så länge har han lyckats rätt bra. Men det beror nog mer på brist på alternativ. Jag tror Persson var rätt lik den italienska ledaren. En buffel som kör över allt och alla. Men där slutar likheterna. En sådan ledare vill Sverige nog inte ha. Framförallt inte någon som lyckats utanför den politiska arenan. Man ska nog vara en smygare som Reinfeldt för att lyckas i politiken. Varken säga bu eller bä, men ändå låtsas vara tydlig i sitt budskap. Hur tydlig man då kan vara.

Jag skulle aldrig heller vilja ägna tid på den politiska arenan. Men folk som använder sig av PR byråer brukar ha en agenda. Ofta politiskt eller ekonomiskt. Det är ju ingen tillfällighet att Berlusconi valde politiken och använde sig av sitt Inflytande över media.

Tänk om någon inom Bonnier familjen eller någon annan familj med stort inflytande över Svensk media vågade sig på en politisk bana. Så mycket de hade fått gratis. Jag tror dock de trivs med att finnas där vid sidan om. Där kan de dra i trådarna och fälla politiker om de så önskar.

1. HD
2. Trike
3. Ingen hjälm, och om han haft hjälm - solglasögon istället för kolsvart visir

Många fel för sporthojsnormen. Har jag missat ngt?

vladimir-putin-630-4.jpg

Vadfan! Har de haft audition för att samla ihop ett brokigt gäng MC-knuttar som vill åka bredvid Putin!? Ett par bikers, någon kille i vit T-shirt på en makapär med jättestor vindruta skjutsandes en välgödd pizzabagare, en smurf med svart mössa som kör ett monster till hoj där bakom busken till höger, och bakom honom en snubbe i vad som ser ut som en stickad väst som min mellanstadielärare bar!

Episk bild!

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...