AC Farias stuntshow på mc-mässan

  • Thread starter Thread starter jP
  • Start date Start date
:4skrika
Nämen gud så vårdslöst. :rolleyes:
 
Kommentatorn sög feta sillögat, han borde bara knipa igen...
Om man ska kommentera AC bör man väl känna till de en term som stoppie tycker jag och inte kalla det något annat.

/fredde
 
Pheiffer...e det han som körde en röd ducati monster....å en trial utan framhjul???
Han Vann VM 2004 el???

Grymt imponerad av :arsele ....var nästan nervös ett tag när han körde...halt och trångt hehe

MEN MUSIKEN SÖG HÅRT...GAYVARNING...tände inte publiken...eller ja...kansk ett fåtal!

Va fan sa :arsele :et att han körde...GSX R6000???...va på första showen på torsdagen :va
 
Last edited:
Jag har aldrig hört en sämre kommentator i hela mitt liv.. Han var så irriterande att det knappt var värt att kolla.
 
halmstads_kung skrev:
Pheiffer...e det han som körde en röd ducati monster....å en trial utan framhjul???
Han Vann VM 2004 el???

Grymt imponerad av :arsele ....var nästan nervös ett tag när han körde...halt och trångt hehe

MEN MUSIKEN SÖG HÅRT...GAYVARNING...tände inte publiken...eller ja...kansk ett fåtal!

Va fan sa :arsele :et att han körde...GSX R6000???...va på första showen på torsdagen :va


Detta är inget personligt till dig Halmstad Kungen. :pannkyss
Men till ALLA som klagar;
Det kanske va så att farias valde musiken själv.... men det är väl inget som ni tänkte på....
Och visst finns det bättre expertkommentatoter en Bosse, men jag tror ingen har på SH, även om ni kan alla "feta termer och slang" kunde göra ett bättre jobb, 6 shower per dag i fyra dagar, AC, Minicross, Freestyle BMX.

Åh vad tusen.... det är väl vad personen på hojen gör som "talar för sig" eller :va

Va det gäller underlaget, visst, det var halt. Och trångt. Men det var lite fler shower en AC. Inna varje show, borstades golvet, våttrokades, torkades och "trackbite" lades på. Därefter skulle det hinna torka minst 30-40 min. Och detta gick knappt. Så va ...... lägg ner allt klagande och gör bättre själva.

Ut och öva med er! :hihi :tummenupp
 
a jag ber om ursäkt...va imponerad av det han lyckades prestera iaf...trots dåliga förutsättningar...

Hoppas inte killen valde savage garden själv bara...klingar illa på en häftig stuntshow...

Har nån bild från trialgrabbarna...Duktiga med tanke på deras ålder...kan försöka hinna med å lägga in en bild...
 
halmstads_kung skrev:
a jag ber om ursäkt...va imponerad av det han lyckades prestera iaf...trots dåliga förutsättningar...

Hoppas inte killen valde savage garden själv bara...klingar illa på en häftig stuntshow...

Har nån bild från trialgrabbarna...Duktiga med tanke på deras ålder...kan försöka hinna med å lägga in en bild...


Håller verkligen med ang. musiken.... :3freak
 
savage skrev:
Jag har aldrig hört en sämre kommentator i hela mitt liv.. Han var så irriterande att det knappt var värt att kolla.

"Ju mer aplåder han får, desto galnare trix gör han!"

Vill jag höra sånt svammel går jag på cirkus och tittar på apor och elefanter. Visst skall en speaker vara folklig och inte bara rabbla häftiga facktermer, men får finnas gränser.
 
halmstads_kung skrev:
Va fan sa :arsele :et att han körde...GSX R6000???...va på första showen på torsdagen :va

"Och han kör alltså en zoosooki 1000 kilo!! Och tänk nu på att den här stoora motorsöckeln väger över 170 kilo!" :hihi

Var där på söndagen.
 
Mmm, speakern går väl och diskutera men iaf, hon med klackarna hade jätteblont hår :hihi
 
Jidetoft skrev:
"Och han kör alltså en zoosooki 1000 kilo!! Och tänk nu på att den här stoora motorsöckeln väger över 170 kilo!" :hihi

Var där på söndagen.

Jaså du, jag va i trollhättan jag med på fre/sönd och kan inte annat än o hålla med att speakern sög hästpung! Ville bara ha d sagt...
 
Film från sista uppvisningen

Finns det någon som har film på AC Farias sista uppvisning från söndagen klockan 15:00??
Min flickvän var galen nog att fråga om hon fick åka med han och det fick hon. Men eftersom jag stod ute på banan och fotade för glatta livet så missade jag hela uppvisningen. Det vore underbart kul om någon hade film på detta, för mig men mest av allt för min tjej. Finns det någon som vet eller har något tips om vilka som filmade som var där på söndagen 15:00??
Per-olof
 
riverrafter skrev:
Finns det någon som har film på AC Farias sista uppvisning från söndagen klockan 15:00??
Min flickvän var galen nog att fråga om hon fick åka med han och det fick hon. Men eftersom jag stod ute på banan och fotade för glatta livet så missade jag hela uppvisningen. Det vore underbart kul om någon hade film på detta, för mig men mest av allt för min tjej. Finns det någon som vet eller har något tips om vilka som filmade som var där på söndagen 15:00??
Per-olof


Jag har ett klipp från kamraten som filma med sin digitalkamera, din tjej fick allt hålla ett hårt tag om farias när han nästan gjorde klockan 12 wheelie... :tummenupp

Har ingen möjlighet att lägga upp filmen på nån sida men har du msn kan jag skicka dig den...

/David
 
riverrafter skrev:
Finns det någon som har film på AC Farias sista uppvisning från söndagen klockan 15:00??
Min flickvän var galen nog att fråga om hon fick åka med han och det fick hon. Men eftersom jag stod ute på banan och fotade för glatta livet så missade jag hela uppvisningen. Det vore underbart kul om någon hade film på detta, för mig men mest av allt för min tjej. Finns det någon som vet eller har något tips om vilka som filmade som var där på söndagen 15:00??
Per-olof

Hon blundade hela tiden... Kvinnor :rolleyes:
 
Jag blev riktigt impad av ac på lödan kl5 när han spelade bongotrummor
brevid hojen. :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty







Jävla fjant
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top