AC Farias stuntshow på mc-mässan

• Thread starter Thread starter jP
  • Start date Start date
snubben som komenterade det hela drog ju ner statusen på showen till minusskalan... lite tråkigt med "mässgolv" också....lackad betong är inte direkt stopie-vänlig

... det var inte så roligt att se honom live heller, tyvärr! Lite dåligt fäste tror jag. Annat på videon där han körde monster! då jävlar! någon som har en länk?

bagerah skrev:
snubben som komenterade det hela drog ju ner statusen på showen till minusskalan... lite tråkigt med "mässgolv" också....lackad betong är inte direkt stopie-vänlig
kan inte göra annat än hålla med. kan slänga upp min Farias rulle snart...

men det var lite dåligt...hade räknat med ganska mycket mer med tanke på hur duktig han är... för han tillhör ju världseliten...

men vad är det jag läser!! klagar på farias!!

på det underlaget han hade o dom små ytorna!!

han var ju hur bra som helst!! nohandcirklar o grejer!!
mycket bra show!!

De va nog svårt att göra annat än bakhjulskonster med tanke på underlaget... det märktes ju när han skulle göra stoppies. Sen som nån annan sa så drog ju speakern ner betyget rejält .... inte för att det spela så stor roll, men.

"O här kommer AC Farias på sin STOOORA motorcykel" :rofl

Snyggt när han skulle göra wheelie sittandes på tanken med benen över styret (kan inte alla termer och skit). Cykeln bara spann...
Men det gick till slut.

Tjejen med de decimeterlånga klackarna var snygg också! :)

Jag diggade inga händer på styret cirklarna!!!

Och ja hon med klackarna va rätt het :tuttar

Ac Farias rules!
Det ser FÖR lätt ut när den mannen sätter igång med sina bravader. Hur tusan gör han? :va

Jag kan klippa ihop min rulle som ja filmade blev rätt bra facktiskt men isåfall måste jag ha nånstans att ladda upp den. Filmade på torsdagen om de gör nått. Laddar väll upp den imon isåfall.

zpeppy skrev:
Jag kan klippa ihop min rulle som ja filmade blev rätt bra facktiskt men isåfall måste jag ha nånstans att ladda upp den. Filmade på torsdagen om de gör nått. Laddar väll upp den imon isåfall.
nästan så att du får lägga upp den hemma hos mig.. :hihi MÅSTE HA!!

såg på dessa kort att han körde med ställ.. det gjorde han inte på lördagen vid 5 tiden.. då var det bara jeans o tröja som gällde.. o hjälm då förståss... lite dåligt tycker jag eftersom han är som ett föredömme för många.. nån som håller med??

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8