abstruse officiell hårfrisörskeambassadör

Ankan skrev:
Jo, jag kan tänka mig att om det funnits dieselhojar, så hade EMR omgående satsat på en sådan. Borde ju vara perfekt i långlopp. Skulle säkert spara in vartannat tankstopp, och det borde ju kunna göra dig skapligt konkurrenskraftig. :tungan

Bränsle-ekonomi som kompensation för farträdsla? Det kanske vore något.

Chrille skrev:
Bränsle-ekonomi som kompensation för farträdsla? Det kanske vore något.
För att vara en föredetting så snackar du väldigt tufft just nu :mad:

GSXR1100R skrev:
Metallis är chefskock, du får hålla dig i bakgrunden, pilla inte på hojen :mad:

Visst, duger inte mina burgare så kan det kvitta :mad:
Förresten så håller jag numera på HET i ERF-serien, så det så. :4skrika

GSXR1100R skrev:
För att vara en föredetting så snackar du väldigt tufft just nu :mad:

Jepp. Du kan ju bara tro att det blir värre när jag sitter och är avis för att jag är just en föredetting.

Chrille skrev:
Det vet du nog bättre än mig. Jag är lika gammal och erfaren som dig.
Va i h-e, dessutom har vi borstat din gamla fulmeckade grishoj och plöjt ner 20 papp för att få den körduglig igen, detta anses av EMR som ett fall för allmänna reklamationsnämden, garanti gäller och fakturan är på väg till dig redan idag.

Betala inom 10 dagar annars skickar vi Mumlan på dig, han kommer muntligt att tortera dig med sin Halländska dialekt som är värre en Kinesisk vattentortyr.

Bifogat

• IMG_1984.JPG
    IMG_1984.JPG
    117.8 KB · Visningar: 40
Last edited:
GSXR1100R skrev:
....

Betala inom 10 dagar annars skickar vi Mumlan på dig, han kommer muntligt att tortera dig med sin Halländska dialekt som är värre en Kinesisk vattentortyr.

20!!!!!????? Kopplingskorgen och?? Nu fick jag fanimej dåligt samvete.

Kan ni inte ge Mumlan en kniv istället?? Har du inget hjärta??

Chrille skrev:

Nya kåpor, drev, kopplingkorg, lameller, ventiljustering, fullack, gratisdekaler, fem oljebyten samt nya däck.

Betala nu annars börjar terrorn :mad:

t-rex skrev:
Jag kommer direkt från Berlin. Kanske skall ta med ett par lådor östtyskt fulöl och kommentera det hela från läktaren.

Köra hem, någon?
Plötsligt blev det en ledig plats i teamet, du är välkommen in i värmen och gemenskapen.

Chrille skrev:

Är du blind människa. De har lagt 1 papp på nödvändigt material (begagnad kopplingskorg) och resten på pimp-posör-delar. BESTRID samtliga krav!

Peno skrev:
Är du blind människa. De har lagt 1 papp på nödvändigt material (begagnad kopplingskorg) och resten på pimp-posör-delar. BESTRID samtliga krav!
Nya regler från Svemo, alla B-förare måste ha miniblinkers & neonrör, inget som EMR kan råda över.

GSXR1100R skrev:
Nya regler från Svemo, alla B-förare måste ha miniblinkers & neonrör, inget som EMR kan råda över.

Haha, jag har från säkra källor hört att det var årets aprilskämt i IB. Titta på de andra teamen, så skall du se att ni är ensamma om den utrustningen. Gosse lille vad lättlurad du är.

Peno skrev:
Haha, jag har från säkra källor hört att det var årets aprilskämt i IB. Titta på de andra teamen, så skall du se att ni är ensamma om den utrustningen. Gosse lille vad lättlurad du är.
Vad menar du... nu j-r ska jag mailbomba Svemo, så här får det inte gå till va va va...

Anledningen till miniblinkers va att vi som kör sakta skall har varningsblinkningen igång under hela loppet så att inte A-förarna torpederar oss.

valmers mumlade något om LGF logga på ryggen men jag vet inte säkert vad han syftade på.

abstruse skrev:
Vad gäller bullret så är det högt, IMHO. Du bör kolla din hörsel, gubbe! :pannkyss
Och du bör kolla bakdäcken jävligt noga.
De har en tendens att slita på bakdäcken så att det bildas "valkar" (inte så stora som de du har runt midjan, fetto :D ). Dessa valkar ökar bullret från däcken betydligt. Köp riktiga däck, snåljåp, och gnäll mindre :arsele :pannkyss

GSXR1100R skrev:
Vad menar du... nu j-r ska jag mailbomba Svemo, så här får det inte gå till va va va...

Anledningen till miniblinkers va att vi som kör sakta skall har varningsblinkningen igång under hela loppet så att inte A-förarna torpederar oss.

valmers mumlade något om LGF logga på ryggen men jag vet inte säkert vad han syftade på.

Nänä, samma dispensregler som förra året för erat team. Mao räcker det att Valmers flyttar över triangeln från Epatraktorn till Da Killed Sukka, och att ni hela tiden håller ut ordentligt till höger.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!