abstruse officiell hårfrisörskeambassadör

abstruse skrev:
Har aldrig kört på Continental tidigare och har ingen uppfattning alls om märket, vet sålunda inte om det är bra däck eller om det är rena skräpet.

Conti SportContact lär vara bra. Inte det tystaste kanske, men bra för folk med racerambitioner. Mycket goda våtegenskaper. Fast det är klart ett däck med med ordet sport i namnet gör sig väl inte på en fransk bil.... :rolleyes:

Goodstuff skrev:
Kan meddela att Continental vann Teknikens Världs däcktest nyligen. Före Pirelli. :fakta

Kikade igenom "företagsbiblioteket" och hittade den artikeln. Dock var det inte samma däck från Continental som jag har som vann. Dessutom, såväl Pirelli som Michelin hade mycket bättre betyg på ljud/komfort än vad Continental hade och då förutsätter jag att det "sportdäck" som testades ur Continentals sortiment rimligtvis har en mjukare gummiblandning än den i mitt däck.

Jokela skrev:
Grattis Jocke! Morsan kör Peugot 206...... :arsele

Din morsa rockar, vilket måste göra dig till adoptivbarn.

(Btw, förra årets uteblivna grillfest är flyttad till nu i sommar eller?) :D

Vafan, har alltid sagt till mina föräldrar att jag är adopterad! Du har nog fan en poäng där :tomten

Angående grillfester, ja vafan, har ju lovat en så det kommer en inbjudan så småningom. :brinnerup

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT