Mattias skrev:Nu har jag kollat filmen. Allt jag kan säga är: Men väx upp, för faan.![]()
Du! Det är TRE veckor kvar innan jag fyller trettio. Jag ska banne mig ta vara på tiden innan livet är slut...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias skrev:Nu har jag kollat filmen. Allt jag kan säga är: Men väx upp, för faan.![]()
McB skrev:Jag är på. Jag har t.o.m. kvar mina fete-baggy jeans och munkjackor med Independent-tryck.![]()
Tom skrev:Jag har fete-baggy jeans, blir jag automatiskt skatare då ?
Gustav1 skrev:Hmm, här snackas det sporthoj ser jag.
Mingves blev ju faktiskt bannad för en golftråd.![]()
Tipsa Mingves om en drink nu.abstruse skrev:Det här är ju den enda racing jag har råd med för tillfället...![]()
valmers skrev:Tipsa Mingves om en drink nu.
är du medveten om vad du är på för sida.. lägger upp en massa skate skit på ett hoj forum..abstruse skrev:Faktum är att vi stack bara ut för att spexa lite. Men jag blev riktigt sugen, det är ju förb*nnat roligt, så jag ska nog ut och köra mer ikväll eller senare nästa vecka.
Som du säger så är man ju fruktansvärt ringrostig nu. Man har tappat känslan för brädan och man vågar ju inte heller sig på några svårare trick, då lär man väl slå ihjäl sig. Mina vrister är också kass sedan street jump-tiden. Men, men, det kanske blir en uppföljare med lite bättre flyt, högre ollies (70cm är rekordet) och snabbare samt svårare tricks.
Ser fram emot din film.![]()
Mingves-tråd.street_R1_guran skrev:är du medveten om vad du är på för sida.. lägger upp en massa skate skit på ett hoj forum..![]()
![]()
duckie skrev:Cool film - men du - du såg jävligt trött ut!
no offense
Eller så kan man raka huvudet som jag har gjort!abstruse skrev:Hjälm skadar ju iofs aldrig, dessutom döljer den ju att man börjar bli tunnhårig...![]()
Jokela skrev:Gamla människor ser trötta ut![]()
street_R1_guran skrev:är du medveten om vad du är på för sida.. lägger upp en massa skate skit på ett hoj forum..![]()
![]()
sandstream skrev:Eller så kan man raka huvudet som jag har gjort!![]()
Brudarna gillar Sean Connery men det är fan ingen som gillar mig![]()
Så fort knäet känns lite bättre så lär man väl inte kunna hålla sig längre...abstruse skrev:Äsch då, lite smällar får man ta. Kom in i matchen nu!![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|