Med nyckelbensbrytarväxellådan, eller var det Avondäcken?2767524Kom just på att den vit/röda gammel CBR'en tillhörde Stavgren från Hammarö.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Med nyckelbensbrytarväxellådan, eller var det Avondäcken?2767524Kom just på att den vit/röda gammel CBR'en tillhörde Stavgren från Hammarö.
tur att Mumlan precis brutit med felmonterad termostat.![]()
Ja jävlar. Geléhallonens tid var magisk. Zilversurfers 1.03 med gatdäcksförsedd R1:a är classic stuff!
Liskom Chrilles Essetvurpa pga kedja som kuggade över, tur att Mumlan precis brutit med felmonterad termostat.![]()
Appapp jag kastade mig bestämt EFTER att jag hade kört 100m längre än dig. Du vet: "kör direkt i depå utan att passera gå" är kortare än "passera start/mål och släng dig i en vattenpöl"...![]()
Det är ju det jag säger till Humlan![]()
Sen var ju inte Zilver den enda skitsnabba skåningen på gatåkningarna. Har för mig att Jalle o Martin också fick lägga till "ungefär"(dvs gökur) på sina Knudan-tider när de löst ut sin licens...
Men Jalle är ju ett fenomen i sig. 1.14 på Åsen i sin första tävling är inte kattskit. Har han nånsin kommit i närheten av det igen. Har även hört ryktas om ett KM med riktigt bra tider på Knudan... Varför kan han inte bara vara jämnkass som en annan??
EDIT
Det roligaste med de glasade beläggen var ju att Bj.o.rn och Sleazy fick tag på dem en en depånatt och inspekterade dem ingående. Med hjälp av gediget photoshoppande lyckades man ju senare hitta feta glasningar. Men hur mycket jag än letar så kan jag inte hitta bilden....
...
Apropå bilder, när jag kommer hem ikväll ska hårddisken genomsökas efter gamla lik.....man kan inte bara starta en nostalgitråd utan att tänka på konsekvenserna.....
Mera nostalgi.
SRW 2003, Chris Ass torrbryter på sin skitraka och suktar efter en riktig fullkittad Kawa SBK.
Den lilla 125:an orkade knappt upp för backarna på lilla SRW, hela varvet kördes på ettans växel och 18000 rpm.
Svårt att ta miste på, tre rullar silvertejp, en låda buntband, 1 kilometer ståltråd samt några avgasklämmor håller delarna på plats.Knutstorp ERF 2 oktober 2004.
Är ganska säker på att detta är allas vår GSXR1100R
Det blir bara bättre och bättre!Spinning på vintern? Verktygsvagnar som är 2 meter höga för 230 000?
Ny Mercedes Sprinter för 768 000? Rookieräjsing?
Detta är kärlek: En raggare från Uddevalla i sina bästa år framför sin Van som har växellådan uppfäst med spännband och vars Rustatält precis läckt varpå den högst mediokra verktygslådan fått sig en spolning. Lösning? Häll över alla verktyg i ett tomt ölflak av kartong (givetvis Sofiero 5,1%), vänta en stund, snacka lite med grabbarna, dra en pilsner och vips är allt som nytt igen.![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |