Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Notera att jag slog Chrulle ordentligt. Bästa tid för honom var dessutom 3 sekunder långsammare än min bästa tid![]()
Oooh. Du klådde min 600 med skrotad bakdämpare på en av mina allra första tävlingar. Var det enda gången du var snabbare än mig på Åsen?
Mer intressant tycker jag det är att både du och Jalle väl körde PB den tävlingen, sen gick det bara ..... mindre braresten av karriären??
Är det en fläta som sticker ut i nacken?För fyra år sedan var det 2003.
Här ser vi Chrille i hårnålen på Knutstorp den 15 aug. 2003.
Är det en fläta som sticker ut i nacken?
Fan, nu vart jag avundsjukNånstans måste man göra av manen...
Full av hybris döpte Chrille hojen till Killer Sukan, några race senare så blev det ventilsallad i toppen på ratbajken.För fyra år sedan var det 2003.
Här ser vi Chrille i hårnålen på Knutstorp den 15 aug. 2003.
Nånstans måste man göra av manen och Oscar tyckte att jag var snygg...
Full av hybris döpte Chrille hojen till Killer Sukan, några race senare så blev det ventilsallad i toppen på ratbajken.
Detta blev sedamera vrak nr 2 som jag köpte av Chrille, att jag aldrig lär mig en läxa...
Mumlan & Peter fixade morotssalladen och snart rullade liket, The Killed Suka gick många race och besökte även några sandfållor.
Metallgutten premiärklotade på Åsen, Boxer dök i nya chikanen på Falken tillsammans med Mårtsensson och som avslutning drog jag dubbel mollbergare i högern innan liton på Knudan, många trasiga kåpor blev det innan hojen dog.
Dock återuppstod hojen med ny ram och en fet tusenkubiksmotor fick ersätta den slutkörda sjufemtiomotorn.
Hojen led av många barnsjukdomar pga den tidigare ägarens makabra intressen för ful-mek & ful-el samt att jag anser att man inte ska laga saker förens det verkligen behövs, inget pjåsk.
Gaffeln slutade fungera i Brno (gaffelolja ska inte vara grå som gröt)
Tank foam from hell (pluggade filter i bansinpumpen)
Elfel (glappande samt brända kontakter ger roliga fenomen)
Hojen har bytt både kåpor, färg, startnummer, ram, motor samt massor av annat, trots detta lever den ännu idag.
Bild 3: Samlingsbild på de flesta från Sporthoj den dagen, vilka är alla???
röd/svart Kawwa är Don Q, #83 är Chrille, #74 är Abstruse, vit/röd CBR600-97 är killen från Karlstad som crashade i depån, gula CBR'en är min....vilka är resten?
Bild 4: Undertecknad på Bodil, version 1
Chrille's (fd) hoj måste vara den mest (ö)kända i hela moderna RR-sverige...![]()
Chrille gympar inte, han försöker att böja sig ner för att plocka upp en gammal fimp som han hittat.
Bild 1: Chrille gör gympa...(precis som om det skulle ha hjälpt)
...
...
Bild 3: Samlingsbild på de flesta från Sporthoj den dagen, vilka är alla???
röd/svart Kawwa är Don Q, #83 är Chrille, #74 är Abstruse, vit/röd CBR600-97 är killen från Karlstad som crashade i depån, gula CBR'en är min....vilka är resten?
Eftersom Jalle oftast står och drömmer om 1.03 när starten går så är det inte så konstigt att det smäller ibland.
Sara och Jalle måste leda ligan "oskyldiga offer" i förhållande till antal starter. Sara har blivit påkörd tre gånger som jag vet(2xKillersukka plus en på Atorp)
och Jalle på Falken och startsmällen i Knutstorp.
Dessutom var ju min första. Lilltösen, med ett tag den också...![]()
Nej du Jalle, denna hojen har ett otroligt nostalgivärde, den är inte till salu och jag kommer att utmana dig på feta dueller i sommar på SRW.Fin säljesannons:
Suzuki GSXRRR säljes, 79 000 kr, för vidare info se nedan:
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning