PUNK182
Ny medlem
- Gick med
- 5 May 2013
- Hoj
- 2009 Yamaha WR125R Arrow, 1997 Yamaha XVS 650, 2003 KTM 660 SMC
Köpet av en mellanklassare närmar sig, och jag vet inte riktigt vad jag vill lägga slantarna på. Har kört både motard och sport under 125-tiden och jag vill fortsätta på motard. Missta mig inte för en moppepöjk som vill slanga med SR-tröja
Iaf, jag vill ha tips på hojar.
Krav: Inte för tung (max ca 150kg). Inte en touring-motard. Rimliga servicar, EXC, CRF och WRF är bara att glömma. Inte dyrare än ca 45k. Smidig att kasta runt på kurviga vägar. Och den måste självklart vara reggad som 25kw/35kw (a2).
DRZ400SM verkar vara en bra hoj för mig. Kan någon berätta lite mer om den? Helst någon som kör/har kört en.
Husqvarna 510 SMR. Bra? Finns den som a2?
Tack i förväg för svar
Och som man måste tillägga på SH nu för tiden. Tänker du vara dryg? Ta det någon annanstans, TACK

Krav: Inte för tung (max ca 150kg). Inte en touring-motard. Rimliga servicar, EXC, CRF och WRF är bara att glömma. Inte dyrare än ca 45k. Smidig att kasta runt på kurviga vägar. Och den måste självklart vara reggad som 25kw/35kw (a2).
DRZ400SM verkar vara en bra hoj för mig. Kan någon berätta lite mer om den? Helst någon som kör/har kört en.
Husqvarna 510 SMR. Bra? Finns den som a2?
Tack i förväg för svar

Och som man måste tillägga på SH nu för tiden. Tänker du vara dryg? Ta det någon annanstans, TACK