A2 från 75kw?

Vad som irriterat mig i denna tråden är helt enkelt att man till stor del slängt skit p.g.a. och besvarat en fråga som jag inte ställt. Samt att man blir arg väldigt fort när någon på ett diskussionsforum inte håller med. Det blir inte mycket till diskussion om alla tänker lika.

Men du har ju ställt frågan!??? Du frågar om vi tror att polisen kommer reagera på om du, juste, KÖR EN HOJ SOM DU INTE FÅR KÖRA. Dvs. som har mer än den högst tillåtna originaleffekten... Alltså undrar du om du får köra en hoj med för hög originaleffekt.
Vad är det som är så lustigt med att folk reagerar på detta? Du ställer ju i princip samma dumma fråga fast på ett nytt sätt.
Sen ska du veta att svensk tv använt inlägg skrivna på denna sida till diverse reportage som inte riktigt ställt hojkollektivet i bra dager! När du nu läser om ditt första inlägg och sedan detta så kanske du kan förstå varför du får rätt kraftiga motreaktioner.
Seriöst rent hjärndöd diskusion. :huvet

Jojo, det begriper jag med, och är helt ok med. Klart man slänger lite skit på nytt folk, det är så man gör. Ny på jobb, mc, forum, Lundsberg etc.

Jag har letat svar på denna fråga, men inte hittat något. Jag är ny här, men inte på forum över lag, och vet att folk som inte kan googla eller söka på forumet är irriterande.

Vad som irriterat mig i denna tråden är helt enkelt att man till stor del slängt skit p.g.a. och besvarat en fråga som jag inte ställt. Samt att man blir arg väldigt fort när någon på ett diskussionsforum inte håller med. Det blir inte mycket till diskussion om alla tänker lika.

Nej, det är inte direkt nytt folk man slänger skit på här. Gamla rävar får sina kängor de med.

Och som sagt, folk här är oerhört trötta på frågor om A2 och sporthojar, och det räcker antagligen med att läsa rubriken för att de ska se rött. Du lade helt enkelt en kabel i husets blå skåp med tråden.

Sporthojs inbygda sökfunktion är ganska kass, så folk brukar få rådet att använda google för att tråla sporthoj.
Det här var den första träffen för mig på sökningen "sporthoj a2 polisen site:sporthoj.com" som exempel.

Du har fått ovanligt mycket konstruktiva inlägg för att vara en tråd om att köra sporthoj med mer än 70kw i ursprungseffekt på A2 än brukligt faktiskt.

Last edited:
Är det du nybörjare ? Köp i fall en strypt Er 6 eller Cb/cbr 500. Dom hojarna går bättre i 48 HK utförande än din strypta 600 cc supersporthoj.

Med dom hojarna kör juniorer roadracing på hög nivå.

Jag tycker i alla fall att det var grymt skönt av TS att skriva..

"Tjena gott folk.

Jag börjar med att säga att ja, här kommer en till A2-tråd. Och nej, jag är inte dum i huvudet. "

Det tyder på självinsikt, humor och en schysst attityd till livet. Alla vet ju liksom att det är 102 % Suicide-mission att starta en A2 tråd. Och ändå.....ähhh jag chansar !

PS - Sedan har jag faktiskt själv en "fetish" om att det skulle vara roligt att själv vara trådskapare och posta en A2-tråd. Vem vet.....en dag kanske man åker dit (på fyllan kanske, vad vet jag) och skapar "The Ultimate A2-tråd". Men den A2-tråden som knäcker alla andra...............ja det är och förblir nog bara en våt dröm.

Lite lustigt måste du ju hålla med om att det är. Frågan ställs tydligen så galet ofta, och ändå väljer du att svara på en annan..

Ok, men då hör jag av mig till dig när jag slås av en tanke i framtiden, så kan du fortsätta tala om för mig hur jag tänker och varför jag gör det.

Inte dumt tänkt. Tror tyvärr inte det är praktiskt genomförbart men trots allt, bra tänkt. :rofl

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back