Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"A bike is born" är tveklöst den bästa programserie de visat på discovery.
En amatör som programledare, som inte försöker vara något annat än amatör.
Även bilserierna (A car is born, A racingcar is born) är sevärda.
Programledaren "slog igenom" i sin yrkesroll som veterinär i någon annan serie.

Bandit-hjälmen kom i mitten på 70-talet, inspierard av starwars.
Enkel lösning, texta "Hung like a" ovanför hesten med tejp, så funkar hjälmen bättre.![]()
Tror du får byta hoj för att passa ihop med hästtemat annars.
Dom är bra! är väl han och hans brorsa som äger garaget där dom byggt å renoverat allt från mc till helikopter![]()
Nja. Hästar är jag livrädd för, men inte homoghäjs.De flesta av er är antagligen rädda för hästar, ni är väl radda för gay´s också.
Därav parallellen att det är gay med häst
Något här stämmer inte, Star Wars kom väl 1977.
Typiskt dig att bara ljuga, ljuga och tala osanning.

Nja. Hästar är jag livrädd för, men inte homoghäjs.
Men parallellen airbrushhäst på hjälmen och homobiker är för mig ganska uppenbar.![]()
ok får se om jag kan se ngn repris. MEn jag får inga roliga vibrationer av Cooper och skidbacke, det låter som typisk brat/slitz-humor á la Braniac.
och olika former av bil och hojtester är jag helt ointresserad av, i synnerhet nya. jag är mer intresserad av mekaniken och hantverket. Ska det köras så är resestrapatser roligare tycker jag. Typ att följa några som tar sig tvärsigenom en kontinent med en 40 år gammal buss eller såna saker.
Jo, han lyckades sälja in programmet till Discovery som byggde ett jättegarage åt honom hemma på gården, sedan har dom köpt in allt han har velat göra en byggserie om och låtit honom behålla don mär dom är färdiga.
Jag har sett allihopa, A plane is born, A chopper is born, A 4x4 is born, A car is born, A car is reborn, och A motorcycle is born (som var två motorcyklar och en äcklig trike).
Jag gillar allihopa, utom trikebygget, det kan bero på att det bara är leksaker som jag själv vill ha.
Somliga har hittat drömjobbet...
Visst byggde han en helikopter också?
Har fått höra att sophämtaren var upptagen med din mamma, så i all desperation tog min mamma brevbäraren ja.
Klockren!|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller