A gay moment in time

Jag har en Simpson Bandit! :yoparty
2756.jpg

Vafan, är det du som är The Stig:va
Har inte han sån störtkruka??
:D

Vafan, är det du som är The Stig:va
Har inte han sån störtkruka??
:D

Jag vet inte vem the stig är, jag ser inte så mycket på film. Men Simpson Bandit-hjälmen kom i mitten på 70-talet, inspierard av starwars. Formen har inte ändrats sedan dess, däremot materialet, i dagens Simpson bandit är det förotom glasfiber även kolfiber mm.

Jag vet inte om jag tycker att den är snygg, jag fick den lite billigare så jag handlade den. jag gillar inte machostuket på den igentligen :gnissla

Men bättre än en hest! :D

Jag vet inte vem the stig är, jag ser inte så mycket på film. Men Simpson Bandit-hjälmen kom i mitten på 70-talet, inspierard av starwars. Formen har inte ändrats sedan dess, däremot materialet, i dagens Simpson bandit är det förotom glasfiber även kolfiber mm.

Jag vet inte om jag tycker att den är snygg, jag fick den lite billigare så jag handlade den. jag gillar inte machostuket på den igentligen :gnissla

Men bättre än en hest! :D

Då har du ju missat Topgear, ett av dom bästa motorprogrammen :gnissla

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Stig

http://www.topgear.com/

http://www.youtube.com/results?search_query=topgear&aq=-1&oq=

Last edited:

Nej det har jag inte sett. Men det är väl ett sånt flashigt program där programledarna går runt och fläker i reklamspäckade racingställ och helt ägnar sig åt nya köpebilar och köpehojar? Såna program är jag helt ointresserad av.

Bosse bildoktor verkar varit kul, det missade jag, jag brukar vara i garaget till 24-tiden. Jag tycker att TV ska man titta på om man inte har ngt kul att göra, som ett tidsfördriv åt folk som inte har så lätt att göra ngt kreativt. Men om man gillar att jobba med händerna så är det ju onödigt med TV, jag ser lite på nyheterna och discovery. Surfa gör jag mer dock :gnissla Men det är ju lite mindre passivt.

Jag såg serien a "A Bike is born", det var kul tycker jag, gillade programledarens humor och självdistans. :D

Last edited:
Nej det har jag inte sett. Men det är väl ett sånt flashigt program där programledarna går runt och fläker i reklamspäckade racingställ och helt ägnar sig åt nya köpebilar och köpehojar? Såna program är jag helt ointresserad av.

Bosse bildoktor verkar varit kul, det missade jag, jag brukar vara i garaget till 24-tiden. Jag tycker att TV ska man titta på om man inte har ngt kul att göra, som ett tidsfördriv åt folk som inte har så lätt att göra ngt kreativt. Men om man gillar att jobba med händerna så är det ju onödigt med TV, jag ser lite på nyheterna och discovery. Surfa gör jag mer dock :gnissla Men det är ju lite mindre passivt.

Jag såg serien a "A Bike is born", det var kul tycker jag, gillade programledarens humor och självdistans. :D

Nja, det här programmet är hur roligt som helst!
Så långt från ett normalt motorprogram man kan komma.
Nya bilar har dom, men testerna är inte helt konventionella :D
Fast dom har gamla bilar ibland med.
Mycket humor, tokiga upptåg och en hel del internmobbing mellan dom tre programledarna!
Ofta är det tävlingar mellan dom tre programledarna.
I ett program skickade dom en Mini Cooper ner för en skidhoppbacke bla.

A bike is born följde jag också och även dom andra byggserierna med samma programledare.

Last edited:
Nja, det här programmet är hur roligt som helst!
Så långt från ett normalt motorprogram man kan komma.
Nya bilar har dom, men testerna är inte helt konventionella :D
Fast dom har gamla bilar ibland med.
Mycket humor, tokiga upptåg och en hel del internmobbing mellan dom tre programledarna!
Ofta är det tävlingar mellan dom tre programledarna.
I ett program skickade dom en Mini Cooper ner för en skidhoppbacke bla.

ok får se om jag kan se ngn repris. MEn jag får inga roliga vibrationer av Cooper och skidbacke, det låter som typisk brat/slitz-humor á la Braniac.
och olika former av bil och hojtester är jag helt ointresserad av, i synnerhet nya. jag är mer intresserad av mekaniken och hantverket. Ska det köras så är resestrapatser roligare tycker jag. Typ att följa några som tar sig tvärsigenom en kontinent med en 40 år gammal buss eller såna saker.

Last edited:
ok får se om jag kan se ngn repris. MEn jag får inga roliga vibrationer av Cooper och skidbacke, det låter som typisk brat/slitz-humor á la Braniac.

Nä, braniac går ju helbort.
Följ youtube länken så kan du kolla några klipp från topgear där!:tummenupp

och olika former av bil och hojtester är jag helt ointresserad av, i synnerhet nya. jag är mer intresserad av mekaniken och hantverket. Ska det köras så är resestrapatser roligare tycker jag. Typ att följa några som tar sig tvärsigenom en kontinent med en 40 år gammal buss eller såna saker.

Då är det ju "Long way round" du ska kolla på!

http://www.imdb.com/title/tt0403778/

Last edited:

Jag såg den här, det är ju tom samma programledera som fick sparken från Braniac http://www.youtube.com/watch?v=raIS7S5MTUY

Jag är ledsen, men jag gillar det inte :gnissla
Fick lust att ta en tur med tändkulebåten i solen när jag såg det där. Så nu nu sticker jag ut! Det är fördelen med tråkiga program, man inser hur bra man har det! :D

Ciao

Då är det ju "Long way round" du ska kolla på!

http://www.imdb.com/title/tt0403778/

Jag såg några avsnitt av det programmet, det var när han skulle köra paris-dakar. Jag blev bara trött av att se den helsponsrade feta killen krascha sönder fina saker och schabbla med träningen. De flög honom till Saudi med hela teamet för att träna sand. Vad händer, han laddar på för mycket i först backen och bryter armen första dagen. Alla får flyga hem :dummer

De flesta Tv-program är för Tina Nordström-människor tycker jag.

Last edited:
Är den där hästen korsavlad med Jennifer Lopez?
Eller är det en lackerare med rumpfetish som har lackat?

Jag såg den här, det är ju tom samma programledera som fick sparken från Braniac http://www.youtube.com/watch?v=raIS7S5MTUY

Jag är ledsen, men jag gillar det inte :gnissla
Fick lust att ta en tur med tändkulebåten i solen när jag såg det där. Så nu nu sticker jag ut! Det är fördelen med tråkiga program, man inser hur bra man har det! :D

Ciao

Jag såg några avsnitt av det programmet, det var när han skulle köra paris-dakar. Jag blev bara trött av att se den helsponsrade feta killen krascha sönder fina saker och schabbla med träningen. De flög honom till Saudi med hela teamet för att träna sand. Vad händer, han laddar på för mycket i först backen och bryter armen första dagen. Alla får flyga hem :dummer

De flesta Tv-program är för Tina Nordström-människor tycker jag.

Jag ger upp :näsblod

"A bike is born" är tveklöst den bästa programserie de visat på discovery.
En amatör som programledare, som inte försöker vara något annat än amatör.
Även bilserierna (A car is born, A racingcar is born) är sevärda.
Programledaren "slog igenom" i sin yrkesroll som veterinär i någon annan serie.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage