A gay moment in time

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Hade långrast idag på jobbet, så jag åkte iväg en sväng för att låna pappas motorcykel.
Eftersom en polare lyckats låna ut nästan hela min utrustning till en bekant som han slarvat bort numret till så var jag tvungen att låna hjälm och jacka av pappa.
Stressad och enormt körsugen var jag, så i all hast greppade jag första bästa hjälm och begav mig ut på vägarna. Det blev en tripp till Åhus och vidare in till Kristianstad, där jag gled runt och njöt av uppmärksamheten. Folk tittade, folk pekade, folk fnissade. Vid ett rödljuse började bilen bakom tuta och jag blev mer och mer förundrad över vad som var så roligt.

Döm om min förvåning när jag fick se baksidan på den i övrigt svarta och läckra hjälmen...

Bifogat

• CIMG0712.JPG
    CIMG0712.JPG
    74.8 KB · Visningar: 800
hur kan man ens missa det där när man klämmer på sig hjälmen? det va nog din gay moment som ignorerade det där

hur kan man ens missa det där när man klämmer på sig hjälmen? det va nog din gay moment som ignorerade det där
Ja, det förstår inte jag heller. Stress får väl bli min enda halvtama ursäkt.

Nu förstår jag inte, har din pappa lackerat en hest på sin hjälm, som han har på sig ute bland folk, eller råkade du ta din 9 åriga lillasysters hjälm?

Nu förstår jag inte, har din pappa lackerat en hest på sin hjälm, som han har på sig ute bland folk, eller råkade du ta din 9 åriga lillasysters hjälm?
Han fick två hjälmar och ett skinkställ på köpet när han skaffade hojen. Själv envisas han med att använda en gammal ful öppningsbar kruka av äldre modell. Nu förstår jag varför.

Inte speciellt snyggt målad häst. Den som målade den måste ha varit full.
Om motivet varit mer autentiskt skulle det varit rätt fräckt.

Våga älska hästar :tummenupp

My Little Pony...

Varför var den inte rosa? DET hade varit gay!

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage