Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gsxr:en har 141, är inte bombsäker på vad 95:an ninjan har, men 98 efter uppgraderingen så fick den 143 så det var väl lite mindre än det men 135-139hk tippar jag påSilwer skrev:kawan har väl mer effekt, eller tar jag miste, är det inte 139hk på en 95:a?
suckan har väl något mindre, är det inte 128hk?
Silwer skrev:kawan har väl mer effekt, eller tar jag miste, är det inte 139hk på en 95:a?
suckan har väl något mindre, är det inte 128hk?
Silwer skrev:det där låter jämt
just gsxr750 går ju som en stor hoj om man varvar, hänger ju av R1 i toppfart tom har man sett, den är troligen snabbast av de två.
166... huga va dåligt pålästa ni ärTeo skrev:Jag tror man får skillja på 99:ans och 00:ans gix 750. Den äldre har inte aerodynamiken på sin sida. den senare betydligt bättre.
Vad väger gixxarna? nya 750:n ca 168 va? den äldre?
Ja, rettor drar man inte med den rakt fram o sånt... det skiljer ju 250cc för bövelen, men det är kul o köra om rettor på bana med denTeo skrev:Att gixxen hänger av rettan är båg. Alla hojar hänger ju av Rettan, Rettan toppar ju även bara 250 kmh... osv osv.
En retta SKA om den är frisk original ha nästan 140 hk på slangen, det har INTE gixxen.
om nu rettan är så jäkla slö, hur kommer det sig att alla ska mäta sig med den?
Jag vet att gixxen går bra och mot gamm-ninjan tror Jag den vinner då den med råge har vikten på sin sida.

|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |